کد خبر : 66746
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 12:15
-

صانعی: زمان پیشنهادی ایتالیا با برنامه های ما همخوانی نداشت

صانعی: زمان پیشنهادی ایتالیا با برنامه های ما همخوانی نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره لغو اردوی ایتالیا گفت: از ابتدا حضور یا عدم حضور در این کشور به طور رسمی اعلام نشده بود. طی مذاکراتی که با این کشور مبنی بر برگزار دیدار دوستانه داشتیم، قرار شد تا تاریخ پیشنهادی خود را به ما اعلام کنند. وی در ادامه بیان کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره لغو اردوی ایتالیا گفت: از ابتدا حضور یا عدم حضور در این کشور به طور رسمی اعلام نشده بود. طی مذاکراتی که با این کشور مبنی بر برگزار دیدار دوستانه داشتیم، قرار شد تا تاریخ پیشنهادی خود را به ما اعلام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولین ایتالیا در نامه ای به ایران ماه آگوست(۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور) را پیشنهاد دادند که در این بازده زمانی رقابتهای لیگ فوتسال شروع می شود. سپس تیم ملی به تورنمنت تایلند اعزام خواهد شد و پس از بازگشت از تایلند، دو بازی در تاریخ ۷ و ۸ شهریورماه با ازبکستان برگزار خواهیم کرد. عملا در این مدت زمانی برگزاری بازی و یا اردوی تدارکاتی در ایتالیا مقدور نیست.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال ادامه داد: البته مذاکرات خود را برای تغییر تاریخ و انجام بازی دوستانه ادامه می دهیم تا بتوانیم تدارکات مناسبی برای حضور در جام جهانی کلمبیا داشته باشیم.

وی در پایان گفت: همانطور که می دانید برای گرفتن ویزا و خروجی برای حضور در جام جهانی کلمبیا باید به کشور دیگری مراجعه کنیم چرا که کلمبیا در ایران سفارت ندارد. بر همین اساس اگر قرار بود تا به ایتالیا سفر داشته باشیم از لحاظ گرفتن خروجی و ویزا با مشکل مواجه می شدیم. هدف ما این است تا بهترین تدارکات را برای تیم ملی فراهم کنیم تا بازیکنان با آمادگی کامل در بازیهای پیش رو حضور داشته باشند.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.