کد خبر : 66733
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 9:41
-

چه خبر از تیم های لیگ برتر؟/ نیمی از تیم ها در ادامه خواب خرگوشی

چه خبر از تیم های لیگ برتر؟/ نیمی از تیم ها در ادامه خواب خرگوشی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که کمتر از دو ماه به شروع لیگ برتر باقی مانده هنوز وضعیت برخی تیم ها روشن نیست و تنها یکی دو تیم است که تمرینات خود را برای لیگ برتر شروع کردند. از برخی تیم ها هم هیچ خبری در دست نیست تا مشخص شود اوضاع مثل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که کمتر از دو ماه به شروع لیگ برتر باقی مانده هنوز وضعیت برخی تیم ها روشن نیست و تنها یکی دو تیم است که تمرینات خود را برای لیگ برتر شروع کردند. از برخی تیم ها هم هیچ خبری در دست نیست تا مشخص شود اوضاع مثل فصل گذشته هست و باشد شاهد حضور دقیقه نودی برخی تیم ها در لیگ باشیم. نیمی از تیم ها در خواب خرگوشی به سر می برند:

تاسیسات؛استارت برای آسیا

تاسیسات دریایی بواسطه حضور در جام باشگاه های جهان و آسیا زودتر از همه تیم ها استارت زد. این تیم حسین طیبی، علیرضا وفایی، محمد شجری و مجید حاجی بنده را جذب کرده و حسن زاده، کشاورز، بهادری، احمدی و ابراهیمی را از دست داده است.

مس سونگون،هیاهو خوابید

بعد از جذب اصغر حسن زاده و میثم خیام که با جدایی حسین طیبی از این تیم همراه شد سونگونی ها چند وقتی است که فیتیله را پایین کشیده اند. مسی ها در شرایطی به زودی تمرینات خود را استارت می زنند که هنوز وضعیت سایر بازیکنان این تیم مشخص نیست و با چند بازیکن از جمله قدرت بهادری هم تلفنی مذاکراتی داشته اند.

گیتی پسند،شلوغ کاری در یک روز

گیتی پسند بعد از انتخاب جنتی به عنوان مدیرعامل،روز یکشنبه با ۴ ملی پوش خود به توافق رسید تا جاوید،عالیقدر،اسماعیل پور و افشاردراین تیم بمانند.گیتی پسند با افشین کاظمی هم مذاکراتی داشته است و شنیده ها حاکی از جذب برمشوری و یک چپ پای برزیل است. هر چند قرارداد لک با این تیم تمدید شده اما یک اختلاف نظر شاید منجر به جدایی او شود. گیتی پسند قراراست اواخر خرداد تمرینات خود را استارت بزند.

دبیری،منتظر شروع تمرینات

دبیری، اصغری مقدم را به عنوان مربی بازیکن حفظ کرد و در صدد جذب یک بازیکن برزیلی است. این تیم حمید احمدی را هم به عنوان مهمترین خریدش جذب کرده و منتظر است که ظرف این چند روز تمریناتش را استارت بزند.

حفاری،منتظر تعیین بودجه

اهوازی ها که جزو معدود تیم های دولتی لیگ هستند منتظر تعیین بودجه از سوی هیات مدیره هستند. برخی بازیکنان این تیم در حال مذاکره با تیم های دیگری هستند و تا الان جدایی شجری از این تیم قطعی شده است. وضعیت کادرفنی آنها هم مشخص نیست. حفاری باید زودتر تکلیف تیمش را روشن کند.

یاسین پیشرو، تیمداری می کنند

در مورد یاسین پیشرو تنها خبر قطعی که به بیرون درز کرده تیمداری این باشگاه در فوتسال است.علیرضا وفایی کلیدی ترین بازیکن آنها جدا شده و احتمالا سعید تقی زاده به این تیم می آید. وضعیت کادرفنی هم هنوز مشخص نیست اما شانس محسن حسن زاده بیش از بقیه است.

آذرخش بندرعباس،مثل گذشته

تیمی که در فصل گذشته بیشترین مشکلات مالی را داشت و حتی تا مرز کنار کشیدن لیگ هم پیش رفت هیچ وضعیت روشنی ندارد. برخی زمزمه ها از فروش امتیاز این تیم است اما این خبر هم قطعی نشده و خبری هم از تشکیل شدن تیم و وضعیت کادرفنی و بازیکنان نیست درست مثل فصل پیش.

منصوری،تصمیم جدی برای فروش

این بار مدیرعامل منصوری تصمیمش برای فروش جدی است و با چندین گزینه هم مذاکره کرده اما به نتیجه نرسیده است.نه اسپانسری پیدا شده و نه مشتری خوبی ولی منصوری مصر است که در فوتسال تیمداری نکند.با توجه به اینکه چنین تصمیمی پیش از این هم گرفته شده اما عملی نشده تا زمان شروع لیگ باید صبر کنیم.

میثاق،عجیب ترین تیم

عجیب ترین تیم لیگ برتر که در سالهای اخیر با کمترین بودجه در لیگ مانده این فصل هم شرایط روشنی ندارد.مدیرعامل منتظر روشن شدن میزان بودجه است اما کمیته فوتسال اصرار زیادی به فروش امتیاز این تیم دارد و دانشگاه آزاد جدی ترین مشتری آنهاست با این حال شاید در دقیقه ۹۰ آنها برای حضور در لیگ برتر تصمیم گیری کنند.

مقاومت البرز،با سرباز های جدید

مقاومت که بواسطه نظامی بودن هر سال با تغییرات زیادی در ترکیب تیم روبروست امسال هم تعدادی بازیکن سرباز جدید را جذب کرده است.پیش از این خبرهایی مبنی بر بهبود وضعیت مالی این تیم به گوش می رسید اما شرایط فرقی نکرده و این تیم بودجه ناچیزی برای جذب بازیکن طراز اول و غیر سرباز دارد.مقاومتی ها مدتی است تمرینات خود را استارت زده اند.

فرش آرا،ادامه حضور در لیگ برتر

پیش از این و در گیر و دار بحث مالکیت این باشگاه خبرهایی مبنی بر انحلال تیم به گوش می رسید اما هیات مدیره فرش آرا هفته گذشته تشکیل جلسه داد و تیمداری را تصویب کرد. هنوز مشخص نیست که خانواده مرتضایی باز هم یک هم نام خود را روی نیمکت مربیگری می نشانند یا اینکه به گزینه ای دیگر اعتماد می کنند تا این بار نه برای بقا که برای رده های بالای جدول بجنگند.

شهروند ساری،امیدوار به تعویق

مدیرعامل شهروند ساری که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ هم هست امید زیادی به تعویق لیگ برتر دارد تا پس از جام جهانی به وضعیت تیم رسیدگی کند.شاید به همین خاطر است که شهروند هنوز هیچ اقدامی جدی برای تیمداری نکرده و علیرغم قطعی بودن این قضیه، وضعیت کادرفنی و بازیکنان مشخص نیست.

شهرداری ساوه،اشتیاق بازگشت

ساوه ای ها با بازگشت به لیگ برتر انگیزه های زیادی دارند.این تیم چند روزی است مذاکره با مربیان مدنظر خود را آغاز کرده و تاکنون با ۴ مربی مذاکره کرده است.احتمالا ظرف این چند روز سرمربی این تیم مشخص شده و در ادامه جذب بازیکنان وشروع تمرینات را شاهد خواهیم بود.

ارژن، بی سرو صدا

قهرمان لیگ دسته اول با کمالی سرمربی خود تمدید کرد تا مزد صعود را به این مربی بدهد. ارژن که پس از چند سال به لیگ برتر بازگشته کار دشواری برای ماندن دارد و باید تیم را تقویت کند. آنها فعلا بی سرو صدا فعالیت می کنند و خبری از ترکاندن بمب نیست!

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.