کد خبر : 66818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1395 - 10:29
-

هاشم زاده:به خاطردرخواست باشگاه ها بازیکنان را آزاد کردیم / به دنبال اردوی خارجی هستیم/تیم ملی به بازی تدارکاتی نیاز دارد

هاشم زاده:به خاطردرخواست باشگاه ها بازیکنان را آزاد کردیم / به دنبال اردوی خارجی هستیم/تیم ملی به بازی تدارکاتی نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده درباره تعطیلی اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: به دلیل درخواست باشگاه‌ها برای آماده‌سازی تیم‌هایشان بازیکنان را آزاد کردیم. همانطور که می‌دانید لیگ برتر از ۵ مرداد آغاز می‌شود و باشگاه‌ها به بازیکنانشان نیاز دارند. مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به احتمال برگزاری اردوی خارجی از تاریخ ۱۸

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده درباره تعطیلی اردوی تیم ملی فوتسال، گفت: به دلیل درخواست باشگاه‌ها برای آماده‌سازی تیم‌هایشان بازیکنان را آزاد کردیم. همانطور که می‌دانید لیگ برتر از ۵ مرداد آغاز می‌شود و باشگاه‌ها به بازیکنانشان نیاز دارند.

مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به احتمال برگزاری اردوی خارجی از تاریخ ۱۸ تیر، افزود: ما به دنبال یک اردوی خارجی هستیم و فدراسیون فوتبال هم نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده است. درصدد این هستیم که بتوانیم با تیم‌های قدرتمند بازی تدارکاتی انجام دهیم.

او درباره لغو اردوی تیم ملی فوتسال در ایتالیا نیز گفت: زمان‌بندی این اردو مناسب ما نبود و به همین دلیل اردوی ایتالیا لغو شد.  تیم ملی نیاز به بازی تدارکاتی دارد تا آماده جام جهانی شود. البته مسئولان تلاش خود را می‌کنند اما هنوز هیچ دیدار تدارکاتی مناسبی انجام ندادیم.

هاشم‌زاده درباره اردوهای تیم ملی فوتسال، گفت: در اوایل شهریور در تورنمنت تایلند شرکت می‌کنیم و پس از آن در تاریخ ۶ و ۷ شهریور در مشهد به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رویم و احتمالا ۱۵ یا ۱۶ شهریور عازم کلمبیا خواهیم شد تا در جام جهانی شرکت کنیم. تورنمنت تایلند با حضور تیم‌های میزبان مصر، ایران و آذربایجان برگزار می‌شود.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون انتظارات کادرفنی تیم ملی برآورده شده یا نه، گفت: ما نیاز داریم که با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم هر چند تا به حال بازی مناسبی برگزار نشده و تلاشمان بر این است که از ۱۸ تیر اردوهای تیم ملی برگزار شود.

او در پایان درباره حضور سرمربی تیم ملی در اردوهای استعدادیابی گفت: آخرین مرحله استعدادیابی تیم ملی در بوشهر برگزار شد و از میان ۲۴۰ بازیکن، ۳۰ نفر برای شرکت در فستیوال نهایی برگزیده شدند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.