کد خبر : 67419
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1395 - 18:04
-

تقوی:می دانستیم زمان شروع لیگ به تعویق نمی افتد/ می خواستیم سند امضای ۱۱ باشگاه در کمیته فوتسال باشد

تقوی:می دانستیم زمان شروع لیگ به تعویق نمی افتد/ می خواستیم سند امضای ۱۱ باشگاه در کمیته فوتسال باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز و پیش از جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال نامه ای به امضای ۱۱ باشگاه به دست اعضا رسید که در آن خواستار تعویق لیگ و موکول شدن آن به بعد از جام جهانی بودند. این نامه که اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری قرچک مسئول تنظیم و جمع آوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیروز و پیش از جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال نامه ای به امضای ۱۱ باشگاه به دست اعضا رسید که در آن خواستار تعویق لیگ و موکول شدن آن به بعد از جام جهانی بودند. این نامه که اکبر تقوی سرپرست تیم منصوری قرچک مسئول تنظیم و جمع آوری امضاهای آن بود راه به جایی نبرد و لیگ در زمان از پیش اعلام شده برگزار می شود.تقوی در این خصوص گفت:ما می دانستیم که به هیچ وجه امکان تغییر زمان لیگ و موکول شدن آن به بعد از جام جهانی وجود ندارد.علیرغم اینکه باشگاه ها تمایل زیادی به این قضیه داشتند اما مطمئن بودیم هیات رئیسه نظر خود را عوض نمی کند اما این اقدام را انجام دادیم تا برخی دوستان که مصاحبه می کنند و می گویند تنها دو سه باشگاه خواستار تعویق لیگ هستند پاسخ محکمی بگیرند.ما این نامه را به عنوان سند در اختیار کمیته فوتسال گذاشتیم که بدانند ۱۱ باشگاه خواستار تعویق لیگ بودند نه دو سه باشگاه.واقعیت این است که به خاطر منافع ملی همه کوتاه آمدند و گرنه برگزاری بازی با این شرایط عادلانه و مقرون به صرفه نبود و بیش از همه به تیم های خصوص ضربه می زند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

اگر لیگ میافتاد به بعد از جام جهانى چى ؟؟!!! اونوقت منافع ملى چى میشد؟؟!! تو حرفى از تیم ملى میزدى ؟؟!اگر فوتسال اینقدر حاشیه داره و روز به روز بدتر هم میشه به خاطر أمثال تو هست!! اگر قرچک به این روز افتاده بخاطر أمثال تو هست همون بهتر از فوتسال برى بیرون تا فوتسال پاک بشه!!