کد خبر : 67796
تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1395 - 12:05
-

جابری:مهلت نقل و انتقال و ارائه مدارک باشگاه‌ها تمدید نمی‌شود/ابهام در تصمیم‌گیری تیم‌های جایگزین

جابری:مهلت نقل و انتقال و ارائه مدارک باشگاه‌ها تمدید نمی‌شود/ابهام در تصمیم‌گیری تیم‌های جایگزین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در خصوص مشخص نبودن اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما این موضوع را در آخرین جلسه هیأت رئیسه فوتسال پیش‌بینی کردیم. آخرین زمان تحویل مدارک تیم‌ها و نقل و انتقال بازیکنان ۳۱ تیرماه خواهد بود و در صورتی که تیمی تا این تاریخ برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در خصوص مشخص نبودن اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما این موضوع را در آخرین جلسه هیأت رئیسه فوتسال پیش‌بینی کردیم. آخرین زمان تحویل مدارک تیم‌ها و نقل و انتقال بازیکنان ۳۱ تیرماه خواهد بود و در صورتی که تیمی تا این تاریخ برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی نکند ما جایگزین خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه در صورت عدم حضور یک تیم، تیم جایگزین از لیگ دسته اول خواهد آمد یا تیم‌هایی که از لیگ برتر سقوط کرده‌اند یادآور شد: قرار شده است این موضوع را در همان روز یعنی ۳۱ تیرماه مشخص کنیم. به هر حال آنچه که مسلم است این است که تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه آخرین فرصت جهت ارائه مدارک تیم‌ها خواهد بود و به هیچ عنوان این تاریخ تمدید نمی‌شود.

دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال در مورد اینکه آیا امکان دارد تعداد تیم‌های حاضر در لیگ تغییر یابد تاکید کرد: خیر به هیچ عنوان این امر میسر نیست و لیگ برتر با ۱۴ تیم در تاریخ مقرر آغاز خواهد شد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

اقا جریان استعفا چی بود و چجوری حل شد؟

ساوه شنبه , ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

تا وقتی که جابری تو فوتسال باشه فاتحه فوتسال ایران را باید خوند