کد خبر : 68205
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1395 - 0:57
دسته‌بندی نشده
-

مگنوس با فالکائو به فینال رفت

مگنوس با فالکائو به فینال رفت
مگنوس با برتری ۶ بر ۴ به فینال جام باشگاه‌ها صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار کلاسیک فوتسال را برزیلی‌ها به سود خود به پایان بردند. در اولین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان مگنوس بریل موفق شد بارسلونا را ۶ بر ۴ از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات صعود کند. در این دیدار که در ورزشگاه اسپایر برگزار شد، مگنوس توانست در ضربات پنالتی به برتری ۳ بر ۱ برسد.

این دیدار در وقت‌های عادی و اضافه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید. سیوهای دیدنی تیاگو دروازه‌بان مگنوس و پاکو سدانو دروازه‌بان بارسلونا از نکات جذاب و زیبای این بازی بود. هرچند مهار یک ضربه پنالتی توسط لوآن دروازه‌بان دوم مگنوس در برتری این تیم بی‌تاثیر نبود.

در این دیدار سرخیو لوزانو (۲ گل) و مارک تولرا برای بارسلونا و سیمی (۲ گل) و فالکائو برای مگنوس گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی نیز فالکائو، سیمی و رودریگو برای مگنوس ضربات خود را تبدیل به گل کردند. تک گل بارسلونا در ضربات پنالتی توسط سرخیو لوزانو به ثمر رسید و ویلده پنالتی خود را هدر داد.

بدین ترتیب مگنوس بایدمنتظر برنده جدال دو تیم الریان و کارلوس باربوسا بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اشکان چهارشنبه , ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

با عرض معذرت… این بازی در سالن علی بن عطیه برگزار شد و نه سالن اسپایر… در سالن اسپایر، دو بازی برای تعیین عناوین پنجمی و هفتمی انجام شد و در سالن علی بن عطیه، دو بازی مرحله نیمه نهایی… موفق باشین