کد خبر : 68532
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1395 - 15:16
-

طاهری:با برخی بازیکنان شهروند قبلا همبازی بودم/جو سالن شهروند مرا یاد قرچک می اندازد

طاهری:با برخی بازیکنان شهروند قبلا همبازی بودم/جو سالن شهروند مرا یاد قرچک می اندازد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری بازیکن تیم ملی خرید بزرگ این فصل شهروند ساری است.گفتگوی تازه با این بازیکن را بخوانید: سلام آقای طاهری به شهروند خوش اومدید . پیشنهادهای زیادی رو داشتید چطور شد که شهروند رو انتخاب کردید؟ سلام . اول باید بگم که خیلی خوشحالم که امروز اولین تمرینم رو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری بازیکن تیم ملی خرید بزرگ این فصل شهروند ساری است.گفتگوی تازه با این بازیکن را بخوانید:

سلام آقای طاهری به شهروند خوش اومدید . پیشنهادهای زیادی رو داشتید چطور شد که شهروند رو انتخاب کردید؟

سلام . اول باید بگم که خیلی خوشحالم که امروز اولین تمرینم رو با تیم شهروندساری که تیم قدیمی و ریشه دار کشور است انجام دادم . وقتی خبر مذاکره من رو با شهروند در سایت ها کارشد ، لطف مردم ساری خیلی شامل حال من شد و با پیام‌هاشون در شبکه اجتماعی خیلی در گرفتن تصمیمم به من کمک کردند تا راحت‌تر انتخابم رو انجام بدم و خیلی خوشحالم اومدم جایی که مردمش همیشه به من لطف داشتند و انشاالله بتونم یک بار کوچیکی رو در کنار بچه های شهروند از روی دوش تیم بردارم . من اومدم که کمک کنم و تمام سعی و تلاشم رو میکنم تا با کمک سایر بچه ها بتونیم دل هوادارای عزیزمون رو که واقعا این تیم رو دوست دارن شاد کنیم.

سابقه ی بازی برابر شهروند رو بارها داشتید و شناخت کافی باید داشته باشید . شهروند رو چگونه تیمی میبینید ؟

بچه های ساری اکثرا هم بازی های سابق خودم هستن مثل جوادمنتظر ، محمود لطفی ، مرتضی عظیمایی و طه مرتضوی و بعضی ها هم تازه به تیم اضافه شدند ولی در کل قدیمی ها هم بازی های سابق من هستن که خیلی سال پیش درکنارهم بازی کردیم و شناخت کافی نسبت به هم داریم . چه از لحاظ اخلاقی چه فنی و خیلی خوشحالم که میخوام در ساری بازی کنم چون قبلا هم که به عنوان تیم رقیب به ساری میومدم مردم ساری خیلی به من لطف داشتند .

چه آینده ای رو برای خودت و تیم شهروند در فصل پیش رو متصورهستی ؟

خب کارمون کار سختیه و پیش بینی هم واقعا سخته ،لیگ پویایی داریم و مدعی زیاد هست ولی ما تمام سعی و تلاشمون رو میکنیم که انشالله اون انتظاراتی که هوادارا از ما دارن رو براورده کنیم .

از جو سالن سیدرسول حسینی ساری برامون بگو و چه حسی داری که میخوای برای این هوادارها بازی کنی ؟

واقعا هوادار برای هر تیمی نعمت هست .من قبلا هم که برای منصوری بازی میکردم همین جو رو تجربه کرده بودم و خیلی خوشحالم اومدم جایی مانند جو سالن منصوری قرچک و حتی بهتر و پرشورتر از اونجا و بازهم میگم خیلی خوشحالم که الان اینجام.

چه صحبتی با هواداران تیم شهروند دارید ؟

انشالله همون حمایت همیشگی از تیم شهروند رو داشته باشند و ما هم تمام تلاشمون رو به عنوان بازیکن و سرباز در زمین میکنیم تا دل هوادارا رو شاد کنیم .

منبع:مازند اسپورت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.