کد خبر : 71469
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 10:35
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:یک ماه سخت را پشت سرگذاشتم/ پزشکان از دستم آنژیو گرفتند تا بتوانم بازی کنم/یک درصد هم فکر مشکل قلبی را نمی کردم/وضعیت کنونی برایم دردآور است

شمسایی:یک ماه سخت را پشت سرگذاشتم/ پزشکان از دستم آنژیو گرفتند تا بتوانم بازی کنم/یک درصد هم فکر مشکل قلبی را نمی کردم/وضعیت کنونی برایم دردآور است
شمسایی می گوید یک ماه سخت را پشت سرگذاشته و استرس او را به شدت اذیت می کند.

وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد آخرین وضعیت جسمانی اش گفت:امروز آنژیو گرافی کردم و پزشکان اعلام کردند که مشکل قلبی ندارم.اینطور که گفته اند فردا مرخص می شوم.

شمسایی با بیان اینکه نوسان زیادی در ضربان قلبش داشته و پزشکان اعلام کرده بودند حتما باید در سی سی یو بستری شوم تاکید کرد:یک ماه سخت ار پشت سرگذاشتم.من همیشه با پیروزی بودم و این شرایط به من نساخت.وضعیت کنونی برایم دردآور است و نمیفهمم چه شده است اما این هم جزئی از زندگی است.

مربی- بازیکن تاسیسات در مورد اینکه آیا می تواند به میدان برگردد خاطرنشان کرد:دکترها انگیزه می دهند.من خودم احساس سختی می کنم و شرایط خوبی ندارم اما پرشکان حتی آنژیو را از دستم گرفتند تا مشکلی برای پایم بوجود نیامده و بتوانم بازی کنم.

شمسایی ادامه داد:استرس زیادی برای ورزشکاران وجود دارد و به بقیه هم توصیه می کنم که مراقب باشند.من خودم نمی دانم چه اتفاقی افتاده و یک درصد هم فکر این که مشکل قلبی پیدا کنم را نمی کردم.

آقای گل جهان در پایان گفت:من نمی توانم فوتسال را کنار بگذارم .فوتسال جزئی از زندگی من است اما استرس واقعا برایم اذیت کننده است و باید فشارها را از روی خودم کم کنم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.