کد خبر : 71641
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 12:28
-

ناظم الشریعه:اسامی تیم ملی بعد از هفته دوم اعلام می شود/ با بازی تدارکاتی بیشتر بازیکنان آماده تر می شوند

ناظم الشریعه:اسامی تیم ملی بعد از هفته دوم اعلام می شود/ با بازی تدارکاتی بیشتر بازیکنان آماده تر می شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هفته دوم بازیهای لیگ برتر روز ۱۵ مرداد ماه برگزار می شود و پس از پایان این مسابقات، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام خواهیم کرد. وی افزود: از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه بازیکنان دعوت شده به مدت دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هفته دوم بازیهای لیگ برتر روز ۱۵ مرداد ماه برگزار می شود و پس از پایان این مسابقات، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: از روز شنبه ۱۶ مرداد ماه بازیکنان دعوت شده به مدت دو روز تمرینات هماهنگی و آماده سازی خود را برگزار می کنند و سپس در اختیار تیم های خود قرار دارند تا در بازیهای لیگ برتر حضور داشته باشند و در نهایت اواخر مرداد ماه ۱۶ نفر نهایی به تورنمنت چهارجانبه تایلند اعزام شوند.
سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه تورنمنت تایلند به آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک بسزایی می کند، گفت: قصدمان از بازی های تدارکاتی و شرکت در تورنمنت چهارجانبه این است که بازیکنان را تحت فشار و در شرایط بازی قرار دهیم. هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشیم، بازیکنان آماده تر می شوند. ضمن اینکه کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی می برد.
وی افزود: قرار بود تا در تورنمنت چین نیز حضور داشته باشیم اما با توجه به اینکه تیم های خوبی در این تورنمنت حضور ندارند، به این کشور سفر نمی کنیم و ترجیحمان این است تا در اردوی تدارکاتی و پیش از بازی برابر ازبکستان( که در اوایل شهریورماه و در مشهد برگزار می شود)، روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم.
ناظم الشریعه در پایان گفت: بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یکدیگر با انگیزه بالا تلاش می کنند و ما نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی کنیم.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی سه شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

سلام جناب ناظم الشریعه بازیکنان جوان و جوانان ناشناخته رو دعوت کنید.

زیبا چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

تورنمت چین هم بد نبود کار نیکو کردن از پر کردن است از هیچی که بهتر بود واقعا جای تاسف داره مفت و مجانی هم داری میری دیگه حالا برزیلو میخواد حتما

نام ... چهارشنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

مطمعنی تو سرمربی تیم ملی یکم. …….. داشته باش جون دعوت کن البته میدونم. …….. کیروش هم نمیشی.

نام ... پنجشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

آقای ناظم الشریعه فقط باندبازی میکنه و میخاد با سیاست همه روداشته باشه دستت برای همه رو شده خوشبحال شیراز و حفاری با وجودتو