کد خبر : 72213
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 9:23
-

شمسایی:کاری که خودم صلاح می دانم را انجام می دهم/ روزی گفتم شاید برنگردم اما با قدرت برگشتم/همه کار می کنیم تا طیبی به جام جهانی برسد

شمسایی:کاری که خودم صلاح می دانم را انجام می دهم/ روزی گفتم شاید برنگردم اما با قدرت برگشتم/همه کار می کنیم تا طیبی به جام جهانی برسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ بعد از بحرانی که گرفتارش بود اظهار کرد: خدا را شاکرم که از بدشانسی‌های اخیری که ما را رها نمی‌کرد، خلاص شدیم و طعم پیروزی را چشیدیم. امروز با توصیه پزشک به میدان نرفتم و روی نیمکت هم ننشستم چون می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ بعد از بحرانی که گرفتارش بود اظهار کرد: خدا را شاکرم که از بدشانسی‌های اخیری که ما را رها نمی‌کرد، خلاص شدیم و طعم پیروزی را چشیدیم. امروز با توصیه پزشک به میدان نرفتم و روی نیمکت هم ننشستم چون می خواستم بازیکنان بیشتری روی نیمکت داشته باشیم. از روی سکوها هماهنگی کامل با کادرفنی داشتم. به هر حال این کادر، سه سال است که قهرمان لیگ می شود اما اکنون روی دیگر سکه برای ماست. بدون شک کاری که خودم صلاح می دانم را انجام می‌دهم.

شمسایی درباره غلبه بر تیمی که پیشتر سرمربی‌ آن بوده است هم گفت: بزرگترین افتخارم این است که که در دبیری تبریز اولین سال مربی گری‌ام را سپری کردم و قهرمان هم شدم اما متاسفانه مشکل خانوادگی داشتم و به تهران آمدم و سه سال هم در تهران ماندم. اکنون باید برای تاسیسات بجنگم تا از بحران خارجش کنم. فعلا سه امتیاز گرفتیم و امیدوارم روندی که شروع کردیم را ادامه دهیم.

سرمربی تاسیسات دریایی همچنین خاطرنشان کرد: بزرگترین مربیان دنیا هم پستی و بلندی زیاد دارند. من که کوچکترین هستم ولی از بزرگان درس می گیرم که در سختی بجنگم. روزی گفتم به بن‌بست خوردم و شاید برنگردم اما قبل از لیگ، باشگاه تاسیسات با من صحبت کرد و با قدرت هم برگشتم.

شمسایی درباره مصدومیت حسین طیبی و حمید احمدی نیز گفت: آنها دو ملی پوش ارزنده کشورمان هستند. امیدوارم مشکلی برای بازی کردن نداشته باشند. هر دو از مهره‌های کلیدی تیم ملی هستند و حیف است مصدوم شوند. همه کار می کنیم تا طیبی به جام جهانی برسد.

وی همچنین درباره اعتراض شدیدی که تیمش به داوری داشت نیز عنوان کرد: در باخت و برد از داوری صحبت نمی کنم. همان طور که در بازی، پاس اشتباه می دهم یا روی نیمکت اشتباه تعویض می کنم، داور هم شاید سوت اشتباه بزند. همه انسانیم. داوری هم کار خودش را کرد و کارشناسان باید نظرشان را در این‌باره بدهند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

برو بابا با داورى بازى رو در آوردید وگرنه دبیرى بازى رو برده بود با چه رویى تو میایى مصاحبه میکنى؟!! همین جورى بازى ها رو تو ایران میبرید که تو آسیا أوت میشى دیگه فقط رو دارى تو!!

حمید یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

واقعا زشته به خدا چه جوری مصاحبه میکنی تو فقط تو ایران این هم به خاطر چیزای دیگه میتونی امتیاز بگیری راست میگن به خاطر همین تو خارج میری میبازی

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

وحید شمسایی مرد اخلاق فوتسال کشورمونه به جرات می تونم بگم هیچ مربی انقدر شدید حامی بچه های تیمش نیست . همیشه برای تیمش چه از لحاظ مالی و روحی و غیره چیزی کم نذاشته .

نام ... یکشنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

پرچم شمسایی بالاس ، مرد با اخلاق و فنی فوتسال ایران

نام دوشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۱

بی اخلاق ترین ترین ورزشکار ایران شمسایی هست بابا هر جا فحاشی میشه و دعوا تو فوتسال یک سرش وحید شمسایی و باندش هستند!! پرچم شمسایی دیگه سرو ته شده!!!