کد خبر : 74072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 16:13
-

باغبانباشی:گیتی پسند مطمئنا به قهرمانی می رسد/این تیم با این نفرات دچار چالش نخواهد شد/مدیرانی که در رأس کار بوده‌اند، در حال نابود کردن فوتسال اصفهان هستند

باغبانباشی:گیتی پسند مطمئنا به قهرمانی می رسد/این تیم با این نفرات دچار چالش نخواهد شد/مدیرانی که در رأس کار بوده‌اند، در حال نابود کردن فوتسال اصفهان هستند
پیشکسوت فوتسال اصفهان درباره شرایط امسال گیتی‌پسند اظهار کرد: به نظرم تیم گیتی‌پسند از لحاظ بازیکنانی که در اختیار گرفته است، یکی از بهترین‌های ایران است و مطمئناً به قهرمانی خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی پیشکسوت فوتسال اصفهان درباره شرایط امسال گیتی‌پسند اظهار کرد: به نظرم تیم گیتی‌پسند از لحاظ بازیکنانی که در اختیار گرفته است، یکی از بهترین‌های ایران است و مطمئناً به قهرمانی خواهد رسید.این تیم ۶ بازیکن ملی‌پوش دارد و چهار بازیکن دیگر این تیم لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند؛ بازیکنان باتجربه خوبی دارد که به کمک آن‌ها می‌توانند به قهرمانی برسند.

این کارشناس اصفهانی حوزه فوتسال عنوان کرد: چهار هفته از مسابقات نیز برگزار شده است که تاکنون همه بازی‌هایش را پیروز شده و کمترین انتظاری که می‌توان از این تیم داشت، قهرمانی است.

باغبانباشی در مورد سایر رقبای گیتی‌پسند تصریح کرد: تاسیسات دریایی و مس سونگون تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان دوره قبل هستند که در این چهار هفته برگزار شده مسابقات به دور از شرایط ایده‌آل بوده‌اند ولی زمانی که خودشان را پیدا کنند، می‌توانند دردسرهایی برای گیتی درست کنند؛ اما مطمئناً گیتی‌پسند با این نفرات دچار چالش نخواهد شد.

وی افزود: در بازی آخر آن‌ها مقابل دبیری تبریز شاهد بودیم که از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده کردند و معتقدم از لحاظ بازیکن چیزی کم ندارد که می‌توانند با این پتانسیل به قهرمانی دست پیدا کند.

باغبانباشی در  مورد حضور بازیکنان بومی در گیتی پسند خاطر نشان کرد: تعادل در اصفهان رعایت نمی‌شود؛ یا تیم‌ها بومی بومی هستند و یا غیربومی؛ اگر سال‌های ابتدایی فولاد ماهان را به یاد بیاورید، تیم دو نیمه شده بود که بخشی از آن‌ها بازیکنان ملی‌پوش بود و بخش دیگر بازیکنان بومی در حالی که بازیکنان بومی نیز کمک زیادی به قهرمانی این تیم کردند.

وی افزود: متأسفانه امسال شاهد این ماجرا نیستیم و معتقدم فوتسال اصفهان عقب‌گرد داشته است؛ جایگاه فوتسال اصفهان بیشتر از این است و یک نماینده برای این استان شایسته نصف‌جهان نیست.

کارشناس حوزه فوتسال اذعان کرد: مدیرانی که در رأس کار بوده‌اند، در حال نابود کردن فوتسال اصفهان با افکارشان هستند و تنها به قهرمانی فکر می‌کنند و به فکر آینده فوتسال این استان نیستند؛ این موضوع سال به سال هم بدتر خواهد شد.
باغبانباشی ادامه داد: مدیران گیتی‌پسند تنها به قهرمانی فکر می‌کنند و به هیچ چیز جز آن فکر نمی‌کنند؛ آن‌ها تیم را به این گونه بسته‌اند و حتی یک روزنه کوچک را هم برای خودنمایی بازیکنان جوان باز نگذاشته‌اند و برای این موضوع هزینه زیادی را هم انجام داد‌ه‌اند. نفراتی که در این تیم توپ می‌زنند، اکثراً غیربومی و بازیکنان ملی‌پوش غیر اصفهانی هستند؛ مدیران گیتی‌پسند به فکر فوتسال اصفهان نیستند و تنها به قهرمانی فکر می‌کنند.

این بازیکن ملی‌پوش سابق فوتبال و فوتسال پیشنهاد کرد: گیتی‌پسند می‌توانست در کنار ۶ و۷ بازیکن ملی‌پوش و چند بازیکن خوب دیگر، ظرفیتی را نیز در اختیار بازیکنان بومی قرار دهد تا آن‌ها نیز حضور خودنمایی در فوتسال پیدا کنند اما این بازیکنان بومی و جوان در تیم گیتی‌پسند هم حتی اگر حضور داشته باشند، فرصت بازی به آن‌ها نخواهد رسید.

وی تأکید کرد: سپهر محمدی چگونه سپهر محمدی شد، جوان بود اما فرصت بازی پیدا کرد تا شد سپهر محمدی؛ در اصفهان این ظرفیت و خلاقیت وجود دارد اما متأسفانه رویه‌ای که در پیش گرفته شده مناسب نیست و در حال سوزاندن نسل فوتسال اصفهان هستیم.

باغبانباشی تذکر داد: ۵ سال دیگر هیچ بازیکن اصفهانی را که در سطح بالایی باشد نخواهیم دید؛ زیرا در باشگاهی‌مان حمایت نمی‌شوند، باشگاه‌ها باید سنگ صبوری باشند و این ظرفیت‌ها را پرورش دهند.

وی در پایان گفت: همه چیز را در قهرمانی می‌بینیم و حاضریم همه چیز را پایمال کنیم تا یک تیم به قهرمانی برسد اما این قهرمانی‌ها ارزش ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

جای تاسف هست که مربیان کم سوادی مثل لک باید در اصفهان مربیگری کنن در حالیکه مربیان خوب اصفهانی بیرون باشن.این ادمها فقط برای پر کردن جیب و پر کردن رزومه خودشون به اصفهان میان وگرنه دلشون برای فوتسال اصفهان نمیسوزه.بهترینهای ایران رو در اختیارشون میزاره فوتسال اصفهان و اونها بیشترین خیانت رو به بازیکنان اصفهانی و فوتسال اصفهان میکنن.به امید روزی که چشم مدیران اصفهانی باز بشه.

محمد جمعه , ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

بله واقعا به جای آدمی کم سوادی مثل رضا لک بهتره از دکتر علی افضل یا پرفسور احمد باغبان یا استاد حسین افضلی استفاده بشه. رضا لک که سواد خواندن و نوشتن هم نداره. والله

فرهاد پنجشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

دقت کردید چند بار این را تکرار کردی آقای باغبانباشی:از نظر بازیکن مشکلی نداره و …
یعنی اگه من هم باشم تیم را قهرمان میکنم و از این حرفا …
آقای باغبانباشی امثال شما فوتسال اصفهان را فقط برای خودتون میخواین و هیچ چیز دیگه ای براتون مهم نیست. اگه دست شما بود به همین سپهر محمدی هم میدون نمیدادید تا یه روزی احیانا نشه مربی و یه جای بیشتر برای شما باشه. دست امثال شما برای فوتسال اصفهان رو شده

نام ... شنبه , ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

جناب آقای احمد باغبان باشی شما همیشه نشون دادی استاد خوردن رطب و منع اون واسه بقیه ای.
هنوز هیچکس فراموش نکرده شما خودت تو این فوتسال اصفهان هرجا بودی چه استعدادهای نابیو نابود کردی.جوونای که هرکدوم میتونستن حتی بهترینای ایران بشن.