کد خبر : 78471
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 11:17
-

طیبی: با امکانات بیشتر قهرمان هم می‌شویم

طیبی: با امکانات بیشتر قهرمان هم می‌شویم
ملی‌پوش فوتسال ایران می‌گوید بعد از سومی ایران در جام جهانی 2016 کلمبیا باید امکانات و توجهات به این تیم بیشتر شود چرا که فوتسال ایران پتانسیل‌ قهرمانی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران مقابل پرتغال و کسب مقام سومی جام جهانی، عنوان کرد: خدا را شکر  تیم ملی فوتسال ایران برای اولین بار در دنیا سوم شد و این موفقیت بسیار خوشحال کننده است. همچنین خوشحالم توانستیم یک روز به یاد ماندنی را برای محمد کشاورز، کاپیتان دوست داشتنی تیم‌ ‌ملی فوتسال به یادگار بگذاریم و خداحافظی‌اش را با این موفقیت جشن گرفت. همه بازیکنان این برد را تقدیم کشاورز کردند.

وی ادامه‌ داد: از اینکه توانستیم دل مردم را شاد کنیم راضی هستیم. امیدوارم که شرایط بهتری برای فوتسال ایجاد شود تا بتوانیم بر روی سکوی اول جام جهانی بایستیم. مطمئن باشید که فوتسال ایران این پتانسیل‌ را دارد و اگر کمی به آن توجه شود می‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن در دنیا داشته باشد.

ملی‌پوش فوتسال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌ ‌ملی فوتسال در این مسابقات تاریخ ساز شد و باید از امروز بیشتر به آن اهمیت دهند. تیم‌ ‌ملی فوتسال نشان داد که در دنیا جزو برترین‌ها است و اگر شرایطش بهتر شود می‌تواند قهرمانی را هم به دست بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.