کد خبر : 80693
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1395 - 20:11
-

برتری پرگل تاسیسات/ برد ارزشمند گیتی پسند، مس، حفاری و شهروند در خانه حریفان/ هت تریک فرش آرا در باخت!

برتری پرگل تاسیسات/ برد ارزشمند گیتی پسند، مس، حفاری و شهروند در خانه حریفان/ هت تریک فرش آرا در باخت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۷ مسابقه به اتمام رسید. در بازی‌های برگزار شده تیم تاسیسات دریایی موفق شد میزبان خود تیم آذرخش بندرعباس را با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ شکست دهد تا باخت هفته گذشته را به فراموشی بسپارد. یاسین پیشرو قم در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۷ مسابقه به اتمام رسید.

در بازی‌های برگزار شده تیم تاسیسات دریایی موفق شد میزبان خود تیم آذرخش بندرعباس را با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ شکست دهد تا باخت هفته گذشته را به فراموشی بسپارد.

یاسین پیشرو قم در خانه مقابل مس سونگون با حساب ۵ بر ۲ شکست خورد تا نخستین شکست خانگی خود را در فصل جاری تجربه کند و شاگردان افضل نیز با این برد به جمع مدعیان اضافه شوند.

دبیری در تبریز در دیداری پرگل ۶ بر ۴ میهمانش لبنیات ارژن فارس را مغلوب کرد.

شهروند در ادامه روند رو به رشد خود موفق شد در قزوین تیم طرح و توسعه الوند را با حساب ۵ بر ۳ شکست دهد.

دانشگاه‌آزاد در تهران با نتیجه ۴ بر ۲ شکست را مقابل حفاری خوزستان پذیرا شد. شاگردان شمس پس از برد شیرین هفته گذشته مقابل تاسیسات، مجددا شکست خوردند تا در رده‌های پایین جدول باقی بمانند. حفاری نیز در جمع مدعیان باقی ماند.

دیدار تیم‌های شهرداری ساوه و مقاومت البرز نیز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. درحالیکه نیمه اول این دیدار با تساوی در عدد صفر پایان یافته بود، اما در نیمه دوم هر کدام از تیم‌ها یک گل زدند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.

در آخرین بازی امروز فرش آرای مشهد از ساعت ۱۹ در سالن شهید بهشتی این شهر به مصاف گیتی‌پسند اصفهان‌رفت و در پایان با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.