کد خبر : 81262
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 - 15:09
-

شمس: توان ما همین قدر است/ گیتی پسند باید قهرمان شود

شمس: توان ما همین قدر است/ گیتی پسند باید قهرمان شود

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اصفهان، درباره شکست سنگین تیمش مقابل گیتی پسند گفت: توان بازیکنان ما همین قدراست. من از آنها راضی هستم بخاطر اینکه تا آخر بازی جنگیدند. هدف ما امسال ماندن در لیگ برتر بوده وهمین برای ماکافیست. وی افزود: واقعا پنالتی که برای

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اصفهان، درباره شکست سنگین تیمش مقابل گیتی پسند گفت: توان بازیکنان ما همین قدراست. من از آنها راضی هستم بخاطر اینکه تا آخر بازی جنگیدند. هدف ما امسال ماندن در لیگ برتر بوده وهمین برای ماکافیست.
وی افزود: واقعا پنالتی که برای گیتی پسند گرفته شد، پنالتی نبود. درکل نتیجه بازی روی کار داوری تاثیر داشت. ولی می خواهم به شما بگویم که وقتی یک تیم ضعیف تر از تیم دیگری است، اشتباهات داوری هم مزید بر علت می شود. به هرحال ما استراژی که انتخاب کرده بودیم این بود که پنج در برابر چهار بازی کنیم؛ چون میدانستیم چهار در برابر چهار، حریف این تیم نمی شویم. ازاول هم پنج نفره کردیم که بعضی وقت ها به نفع ما و بعضی وقت ها هم به ضرر ما بود.
سرمربی دانشگاه آزاد تاکید کرد: باید قبول کنیم که گیتی پسند خیلی تیم خوبیست. آن ها از کوچک ترین موقعیت ها یک موقعیت صد درصد گل میساختند. مخصوصا در نیمه دوم پیدا کردن بازیکنان درجاهای مشکل، هنرمندی بازیکنان گیتی پسند بود. به آن ها تبریک می گویم و امسال حق مسلم گیتی پسند قهرمانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.