کد خبر : 81747
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 14:48
-

کشاورز:با نزدیکی به نیم فصل اول ، هیچ یک از بازیکنان طلبی از باشگاه ندارند/ هدف‌مان قهرمانی در لیگ است

کشاورز:با نزدیکی به نیم فصل اول ، هیچ یک از بازیکنان طلبی از باشگاه ندارند/ هدف‌مان قهرمانی در لیگ است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در خصوص پیروزی ۳ بر یک تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: آذرخش خیلی خوب و منسجم بازی کرد و بازیکنان این تیم خیلی تلاش کردند اما پیروزی حق ما بود و حتی می‌توانستیم اختلاف گل‌مان را نیز افزایش دهیم. همین که توانستیم سه امتیاز را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در خصوص پیروزی ۳ بر یک تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل آذرخش بندرعباس اظهار داشت: آذرخش خیلی خوب و منسجم بازی کرد و بازیکنان این تیم خیلی تلاش کردند اما پیروزی حق ما بود و حتی می‌توانستیم اختلاف گل‌مان را نیز افزایش دهیم. همین که توانستیم سه امتیاز را در زمین آذرخش کسب کنیم نتیجه خوبی است و فکر می‌کنم تماشاگرانی که به سالن آمده بودند از دیدن بازی لذت بردند.

وی در مورد شرایط باشگاه گیتی‌پسند و اینکه آیا می‌توانند تا آخر فصل با همین قدرت ادامه دهند، عنوان کرد: شرایط خوبی داریم و باشگاه به طور کامل از تیم حمایت می‌کند. تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم و هدف باشگاه هم همین است ولی هیچ چیز از قبل نوشته شده نیست. تیم‌های خوب زیادی در لیگ حضور دارند و کار سختی را برای رسیدن به هدفمان داریم ولی سعی می‌کنیم جام قهرمانی را به اصفهان ببریم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا مطالبات خود را از باشگاه دریافت کرده‌اند، گفت: خدا را شکر تیم ما مشکل مالی ندارد و باشگاه به تمام تعهداتش در این مدت عمل کرده است. در حال حاضر که به نیم فصل نزدیک می‌شویم هیچ یک از بازیکنان طلبی از باشگاه ندارند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قطر نرفته چهارشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

درست مثل باشگاه شهید منصوری قرچک- رول بنر

نام ... پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۵۱

انهمه توپی که گلرتون گرفته چی؟
راحت حرف میزنی میگی پیروزی حق ما بود