کد خبر : 82287
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 13:39
-

طاهری به فوتسال بازنخواهد گشت

طاهری به فوتسال بازنخواهد گشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت علی طاهری با برند نامی‌نو به عرصه فوتسال همراه با عکس‌هایی منتشر شد که با پیگیری خبرنگار Fut5al از سوی این مدیرعامل باسابقه اصفهانی تکذیب شد. علی طاهری که پس از دوران بازیگری خود در پست اصفهان با قهرمانی‌های تاریخی با فولادماهان و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت علی طاهری با برند نامی‌نو به عرصه فوتسال همراه با عکس‌هایی منتشر شد که با پیگیری خبرنگار Fut5al از سوی این مدیرعامل باسابقه اصفهانی تکذیب شد.

علی طاهری که پس از دوران بازیگری خود در پست اصفهان با قهرمانی‌های تاریخی با فولادماهان و گیتی‌پسند در لیگ‌برتر ایران و آسیا نام و نشانی برای خود در عرصه مدیریت فوتسال به پا کرده و با موفقیت‌های خود در آسیا و ایران عنوان پرافتخارترین مدیر فوتسالی ایران را یدک می‌کشد و همچنین موفق شده است اسپانسرهایی قدری را به سود فوتسالیست‌ها و جامعه پرطرفدار آن وارد این رشته ورزشی کند، این روزها از فوتسال زده شده است.

وی که به شدت از شرایط مدیریتی حاکم بر فوتسال و برخورد با فوتسالی‌های بنیانگذار گلایه‌مند بوده و شکوه‌های به جایی را به رسم امانت با ما مطرح کرد تاکید کرد که قصد بازگشت به فوتسال را نداشته و برای ارکان کنونی فوتسال آرزوی موفقیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.