کد خبر : 82753
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1395 - 13:18
-

مقابل رئال ریتی ایتالیا نماینده شایسته ایران خواهم بود/ چهار ماه دیر اضافه شدن را جبران می‌کنم/ قدر این فرصت را می‌دانم + عکس‌ها

مقابل رئال ریتی ایتالیا نماینده شایسته ایران خواهم بود/ چهار ماه دیر اضافه شدن را جبران می‌کنم/ قدر این فرصت را می‌دانم + عکس‌ها
لژیونر ایرانی غیرت آلماتی قزاقستان گفت: در صورتیکه با صلاحدید مربی در اولین بازی با رئال ریتی در جام باشگاه‌های اروپا به میدان بروم، نماینده شایسته‌ای برای ایران خواهم بود.

حسین طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در تیمی حضور دارم که ۱۳بازیکن برزیلی دارد و چند بازیکن قزاق که همه ملی‌پوش هستند و از بهترین‌های تیم‌ملی این کشور هستند. طبیعتا در چنین شرایطی کار فوق‌العاده سخت و رقابت فشرده است علی‌الخصوص که شما ۴ماه بعد از شروع تمرینات اضافه شده باشید.

وی افزود: الان ۲۰جلسه است که صبح و بعدازظهر با آنها تمرین می‌کنم. در صورتی که آنها ۴ماه قبل از اضافه شدن من تمریناتشان را شروع کرده بودند و خیلی با هم مچ هستند. تاکتیک‌ها و همه تمریناتشان را با هم انجام داده‌اند و من هم در این ۲۰جلسه خیلی سعی و تلاش کرده‌ام که خودم را به آنها برسانم. با این حال عملکردم رضایت‌بخش بوده و سرمربی تیم هم از عملکردم راضی است.

طیبی به سه دیدار دوستانه تیمش برابر دو تیم قزاقستانی و قهرمان بلاروس اشاره کرده و گفت: سه بازی تدارکاتی کردیم که یک بازی با یک تیم قزاقستانی انجام دادیم که در آن گل زدم و دو بازی با ستیسکا که می گفتند قهرمان بلاروس است که در اولین بازی یک گل زدم و یک پاس گل دادم و در بازی دوم هم موثر ظاهر شدم.

وی افزود: در این بازی‌ها خدا رو شکر همیشه بازی کرده‌ام و هنگامی که به دستور مربی به زمین رفته‌ام، تایم بازی‌ام هم خوب و برای خودم راضی‌کننده بود. در این سه بازی تدارکاتی اخیر هم هر بازی بهتر از بازی قبل بودم و خیلی شرایط خوب بوده است.

لژیونر ایرانی غیرت آلماتی خاطرنشان کرد: از هفته دیگر هم باشگاههای اروپا آغاز می‌شود و اولین بازی ما با رئال‌ریتی قهرمان ایتالیاست که تیم فوق‌العاده خوبی است. من هم آرزو می‌کنم به عنوان یک ایرانی نماینده خوبی برای ایران در تیم غیرت قزاقستان باشم و انشاالله هر بازی که به میدان رفتم نماینده فوتسالیست‌های خوب کشورم باشم. قدر شرایط و فرصتی که اکنون دارم را می‌دانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.