کد خبر : 83618
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1395 - 13:34
-

امروز برترین بازیکن فوتسال آسیا معرفی می شود/ اسماعیل پور، حسن زاده یا توکلی؟!

امروز برترین بازیکن فوتسال آسیا معرفی می شود/ اسماعیل پور، حسن زاده یا توکلی؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ مراسم معرفی برترین های آسیا در سال ۲۰۱۶ امروز(پنج شنبه) از ساعت ۱۹ در ابوظبی امارات آغاز می شود و نفرات برتر در رشته های فوتبال و فوتسال معرفی خواهد شد. ایران تنها در بخش بهترین بازیکن فوتسال نماینده دارد. احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی و علی اصغر حسن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ مراسم معرفی برترین های آسیا در سال ۲۰۱۶ امروز(پنج شنبه) از ساعت ۱۹ در ابوظبی امارات آغاز می شود و نفرات برتر در رشته های فوتبال و فوتسال معرفی خواهد شد.

ایران تنها در بخش بهترین بازیکن فوتسال نماینده دارد. احمد اسماعیل پور، فرهاد توکلی و علی اصغر حسن زاده سه بازیکن ایرانی کاندیدای دریافت این عنوان شده اند. اسماعیل پور،سومین بازیکن برتر جام جهانی کلمبیا، توکلی بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا در تایلند و حسن زاده بهترین بازیکن جام ملت های آسیا در ازبکستان شده بود.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم انتخاب مغرضانه کاندیدا از ایران، این مراسم را تحریم کرده و تنها علی کفاشیان به عنوان نائب رئیس AFC در ابوظبی حضور دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امسال بخش بهترین تیم ملی فوتسال و بهترین باشگاه فوتسال را از آیتم های خود حذف کرده است. ایران در بخش بهترین تیم ملی قطعا صاحب جایزه می شد چرا که عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را کسب کرده است.

کاندیدای فوتسالی امسال هم به مراسم دعوت نشده اند و هر بازیکنی که عنوان برترین را از آن خود کند، جایزه آن به ایران ارسال می شود یا اینکه در یکی از تورنمنت های پیش رو جایزه را به او خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.