کد خبر : 84897
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 - 14:09
دسته‌بندی نشده
-

پسر پائیز ؛ عاشق فوتسال؛ آقای همیشگی گل

پسر پائیز ؛ عاشق فوتسال؛ آقای همیشگی گل
فصل پائیز را فصل عشاق می خوانند ، فصلی که طبیعت رنگ های دگرگون و طلایی به خود می گیرد.اما روایت ما در این مطلب حکایت چهره ای است که متولد پائیز است و عاشق فوتسال.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل پائیز را فصل عشاق می خوانند ، فصلی که طبیعت رنگ های دگرگون و طلایی به خود می گیرد.اما روایت ما در این مطلب حکایت چهره ای است که متولد پائیز است و عاشق فوتسال.
صحبت از وحید شمسایی است ، بازیکنی که در زمره چهره های سرشناس فوتسال ایران در جهان است و به بهانه های مختلف نامش در کنار این ورزش پرطرفدار آورده می شود.
بازیکنی که به عناوین مختلف در رده های ملی و باشگاهی در ایران و آسیا رسیده است و متعلق به نسلی است که حضور آنها در فوتسال را باید مترادف با دوران فوتسال حرفه ای در ایران بدانیم ، بازیکنی که هنوز هم در فوتسال او را یک تمام کننده و راس بی مانند و مثال زدنی می نامند.
وحید شمسایی متولد چنین روزی در هفته پایانی پائیز است و البته به رسم دوران گذشته شناسنامه اس زودتر و برای آخرین روزهای تابستان گرفته شده تا زودتر به مدرسه برود و به تعبیر آن دوران یک سال از زندگی عقب نماند، تا شمسایی داستان ما نزدیک چهار ماه از سجل هویتی اش کوچک تر باشد .
اگر شمسایی را صرفاً برنده قهرمانی های متعدد با تیم ملی در آسیا بدانیم یا فقط افتخارات او را در کسب عناوین متعدد آقای گلی در آسیا بخوانیم و حتی دوران بازیکنی  و افتخارات او را به کنار بگذاریم می توان به صرف داشتن بیشترین تعداد قهرمانی به عنوان مربی او را چهره ای متمایز در فوتسال ایران و جهان نامید.
اگر آقای گلی او در جهان ، کاپیتانی در تیم منتخب جهان ، حضو ر در سری آ ایتالیا ، کسب عناوین متعدد بهترین بازیکن ایران و آسیا و … را از یاد ببریم ، باز هم او را باید آقای گل تمام ادوار تاریخ فوتسال جهان بدانیم و اگر این عنوان را هم از او بگیریم باید او را بهترین گلزن تاریخ فوتسال آسیا بخوانیم و ….
پس بی جهت نیست که زمان حضور در تیم لاتزیو در سری آ ایتالیا ، مجله معروف ایتالیایی تیتر آقای همیشگی گل را برای این چهره دوست داشتنی برگزید.
پس وحید تولدت مبارک و امیدواریم سالیان سال زنده باشی و برای ایران افتخار بیافرینی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

موسی لیدرقرچک سه شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

تولدت مبارک سالار. به امید روزی که توقرچک بازهم تشویقت کنم

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۲۹

انشالا همیشه سلامت باشی و در اوج بمونی….
وحید آقای گل?????