کد خبر : 85244
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 10:58
-

احسانی: مربیان، سرمایه‌های عظیم فوتسال کشور هستند/ دوره مربیگری بانوان را هم برگزار می‌کنیم

احسانی: مربیان، سرمایه‌های عظیم فوتسال کشور هستند/ دوره مربیگری بانوان را هم برگزار می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دوره مربیگری فوتسال اظهار داشت: از کفاشیان و تارقلی‌زاده که زمینه برگزاری این دوره بسیار مفید را فراهم کرده‌اند، قدردانی می‌کنم. بدون شک برگزاری این دوره مفید باعث خواهد شد تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دوره مربیگری فوتسال اظهار داشت: از کفاشیان و تارقلی‌زاده که زمینه برگزاری این دوره بسیار مفید را فراهم کرده‌اند، قدردانی می‌کنم. بدون شک برگزاری این دوره مفید باعث خواهد شد تا شاهد موفقیت و رشد بیش از پیش فوتسال در کشور و جهان باشیم.

وی در ادامه خطاب به مربیان حاضر در دوره گفت: شما مربیان سرمایه‌های عظیم فوتسال کشور هستید. با مدیریت و زحمات شما می‌توان به کسب بهترین نتایج در آینده امیدوار بود. فدراسیون فوتبال برای آموزش آخرین علم فوتسال از هیچ تلاشی برای مربیانش دریغ نمی کند. بر همین اساس از شما  می خواهم داشته های خود را در اختیار دیگر همکاران گذاشته و استفاده بهینه‌ای از دانش روز دنیا ببرید چرا که با مطالعه و به روز شدن علم‌تان، می‌توان آینده‌ای درخشان را برای فوتسال کشور متصور بود.

رئیس کمیته آموزش در پایان خاطر نشان کرد: درصدد آن هستیم تا دوره دیگری را برای مربیانی که در این کلاس حضور نداشتند، برگزار کنیم و برای بانوان پیگیر خواهیم بود که دوره‌ای مشابه این کلاس داشته باشیم. چرا که فوتسال بانوان نیز در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و می‌توانیم با آموزش‌های به موقع و برگزاری دوره‌های مختلف، زمینه موفقیت را فراهم کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.