کد خبر : 85436
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395 - 23:19
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی مقاومت البرز: زورمان به گیتی نمی‌رسید، از اول پاورپلی کردیم/ ‌به بازیکنانم گفته بودم که حق خوشحالی ندارید

سرمربی مقاومت البرز: زورمان به گیتی نمی‌رسید، از اول پاورپلی کردیم/ ‌به بازیکنانم گفته بودم که حق خوشحالی ندارید
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و هرساله کلاً نیم‌فصل دوم بهتر می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا فلاح پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: با تمرینات منظم به دنبال آن بودیم که با تیم گیتی‌پسند بازی خوبی انجام دهیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان تیمش تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و هرساله کلاً نیم‌فصل دوم بهتر می‌شویم. خامی موضوعی است که با تمرین و پشتکار حل می‌شود، و امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درباره عملکرد تیم فوتسال گیتی‌پسند در دیدار امروز بیان کرد: اگر در روز خوب گیتی‌پسند هم به آن‌ها برخورد می‌کردیم، قطعا برای پیروزی وارد میدان می‌شدیم و خوشبختانه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

فلاح گفت: به بازیکنانم گفته بودم که حق خوشحالی ندارید زیرا وظیفه شما خوب بازی کردن و پیروز شدن است. به سبک بازی گیتی‌پسند توجهی نداریم و قصد داریم به گونه‌ای بازی کنیم که سایر تیم‌ها با سبک ما بازی کنند و باید قبول کنیم که گیتی‌پسند به دنبال ما بود.

وی اظهار داشت: از آنجایی که در سیستم  ۴ به ۴ زورمان به حریف نمی‌رسید، از همان ابتدا ۵ نفره بازی کردیم و قصد داشتیم با برتری نفرات ضعف خود را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱:۳۶

تبریک به اقای فلاح که خوب تاکتیک گیتی را شناخت و اجازه شادی به بازیکن نداد چون
اگه شادی میکردند با فحش های بسیار زشت رو برو میشدند و بعد هم یا تماشاگر یا بازیکن و یا از عوامل تیم درگیری درست میکردند و بازی را به نفع گیتی متوقف میکردند و روی داور تاثیر میگذاشتند تا همه چیز برگرده و برنده شوند