کد خبر : 85449
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 13:19
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: نیم فصل دوم تاسیسات دریایی تیم متفاوتی است

خوراکچی: نیم فصل دوم تاسیسات دریایی تیم متفاوتی است
مدیرفنی تاسیسات دریایی تهران گفت: در نیم فصل دوم تاسیسات دریایی تیم متفاوتی خواهد بود و اشتباهات نیم فصل نخست را تکرار نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در خصوص دیدار تیمش در مقابل ارژن شیراز بیان کرد: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم و همانطور که مشاهده کردید بر خلاف نیم فصل نخست که همیشه موقعیت های زیادی از دست می دادیم در نخستین دیدار در نیم فصل دوم مسابقات بسیار عالی عمل و با گل های زیادی حریف را شکست دادیم. به هر حال در این تعطیلات ۲۰ روزه برنامه ریزی کردیم و همانطور که گفتم در نیم فصل دوم مسابقات تاسیسات دریایی متفاوتی را خواهید دید.
وی افزود: خوشحال هستم که امروز بازیکنان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و البته تیم ارژن  هم بسیار عالی بازی کرد و تا آخرین لحظات جنگید و موقعیتهای خوبی بدست آورد اما خداراشکر که در پایان موفق شدیم به پیروزی برسیم.
خوراکچی در ادامه در خصوص تاکتیک تیمش در این دیدار گفت: در زمانی که از تیم ارژن پیش افتادیم، از تاکتیک پاورپلی استفاده کردیم و به نظرم این یک نوع شجاعت بود که ما آن را به بازیکنان تیم القا کردیم و همین موضوع سبب شد تا با اختلاف پیروز شویم.
مربی تیم تاسیسات دریایی در پایان اظهار داشت: فکر می کنم با آمدن بازیکن برزیلی شرایط تیم بهتر شود و خوشبختانه دقت در ضربات آخر در بین بازیکنان تیم بسیار بالا رفته است. از تیم تاسیسات دریایی حمایت خوبی می شود و امیدوار هستم با این شرایط بتوانیم در پایان جایگاه خوبی در جدول بدست آوریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسين جمعه , ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

چرا چون تو اومدی تاسیسات تیم متفاوت میشه بابا تا دیروز تیم نداشتی الان چیکار کردی که این حرفارو میزنی

بی نام یکشنبه , ۵ دی ۱۳۹۵ - ۰:۳۵

لطفا بجای کامنت های بد یاد بگیریم به ارزش مربیان و پیشکسوتان احترام بگذاریم مخصوصا آقای محمود خوراکچی که یکی از استادان و پیشکسوتان و مربیان خوب کشور ما هستند.