کد خبر : 85571
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 19:49
دسته‌بندی نشده
-

فقط به خاطر هواداران‌مان ناراحت شدم/ گیر بودن سالن پورشریفی به ضرر تکنیکی‌های ما شد

فقط به خاطر هواداران‌مان ناراحت شدم/ گیر بودن سالن پورشریفی به ضرر تکنیکی‌های ما شد
مالک باشگاه دبیری‌تبریز گفت: بابت اینکه بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند از باخت ناراحت نشدم اما تنها ناراحتی من به هواداران‌مان بازمی‌گشت که شرمنده‌شان شدیم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نتیجه بازی به خود بازی نمی‌خورد چراکه تیم ما یک بازی بسیار خوب را از خود نشان داد و بیشتر دقایق بازی مالک جریان بازی بود اما اشتباهاتی عجیب در نیمه‌دوم کار را از دست ما خارج کرد.

وی افزود: اتفاقاتی که حتی پس از آنها هم دوباره تیم ما موقعیت‌سازی کرد اما یا توپ به تیرک خورد و یا اینکه در آخرین ضربه دقت لازم به خرج داده نشد تا سه امتیاز این بازی به ما نرسد. در عین حالی که بچه‌های ما بسیار خوب دویدند و تلاش کردند.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز تاکید کرد: طبیعتا برخی بازیکنان ما که بیشتر تکنیکی بودند و عادت به بازی بر روی زمین گیر نداشتند در این بازی دچار مشکل شده بودند و گیر بودن زمین سالن پورشریفی به ضرر تیم ما که عادت به آن نداشتیم تمام شد.

دبیری به حلقه اتحاد دو تیم اشاره کرده و گفت: قبل از بازی به خاطر اینکه هیچ گونه شائبه‌ای پیش نیاید به همراه بازیکنان دو تیم حلقه اتحادی را تشکیل دادیم و در انتهای بازی هم با وجود شکست با حریف دست دادیم و برایشان آرزوی موفقیت کردیم.

وی به حادثه به وجود آمده برای هوادار روی سکوها اشاره کرده و گفت: نمی‌دانم ایشان هوادار تیم ما بود یا تیم حریف اما از حادثه‌ای که رخ داد ناراحت شدیم هر چند که آقای دکتر رحیمی ایشان را با شوک قلبی دوباره بازگرداند تا اورژانس سر رسید. با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم هنوز خبر نداریم که سرنوشت نهایی ایشان چه شد و امیدواریم حال ایشان خوب باشد.

افشین دبیری در خاتمه با تمجید از حضور هواداران دبیری خاطرنشان کرد: شرمنده این هواداران شدیم چراکه در این بازی بیشتر از تماشاگران حریف هم بودند و بشدت تیم خود را تشویق کردند اما انشاالله از بازی‌های آینده شرمنده آنها نشویم. این باخت را فراموش کردیم و از الان به بازی بعد با تاسیسات که تیم بسیار خوبی هم هست فکر می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.