کد خبر : 85795
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 10:04
-

مخالفت فدراسیون با دو برابر شدن رقم قرارداد ناظم الشریعه

مخالفت فدراسیون با دو برابر شدن رقم قرارداد ناظم الشریعه
با گذشت سه ماه از پایان جام جهانی و علیرغم برگزار شدن دو بازی دوستانه بین ایران و روسیه و حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی، هنوز قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با گذشت سه ماه از پایان جام جهانی و علیرغم برگزار شدن دو بازی دوستانه بین ایران و روسیه و حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی، هنوز قرارداد سرمربی تیم ملی تمدید نشده است.پس از جام جهانی و در روزهایی که فدراسیون با توجه به سومی ایران در این مسابقات در آسمان ها سیر می کرد اخبار متفاوتی از توجه ویژه به فوتسال شنیده می شد و در این راه تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی در اولویت قرار گرفت.اتفاقا در این راستا جلسه ای هم به سرعت برگزار شد اما هر چقدر در برگزاری جلسه سرعت صورت گرفت در تمدید قرارداد شاهد کندی هستیم و این اتفاق تا به امروز رخ نداده است.اولین خواسته ناظم الشریعه اضافه شدن یک آنالیزرو و یک ماساژور به تیم ملی بود که این امر با مخالفت فدراسیون روبرو شد. هر چند طرفین در سیاست های خود تعدیل ایجاد کردند با این جال باز هم خبر تازه ای به گوش نرسید.در روزهای بازی با روسیه در تهران،تاج و کفاشیان از آماده بودن پیش نویس قرارداد ناظم الشریعه و امضای آن در روزهای آتی خبر دادند اما این اتفاق رخ نداد تا شایعه ای تازه در این باره به گوش برسد. پس از جام جهانی بود که ناظم الشریعه در برنامه ای تلویزیونی از رقم قرارداد خود پرده برداشت و اعلام کرد قرارداد او با تیم ملی ۱۲۰ میلیون تومان است.شنیده می شود یکی از درخواست های مهم ناظم الشریعه دو برابر شدن مبلغ قرارداد کادرفنی بوده و رقمی نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان را برای قراردادش در نظرگرفته که همین عامل باعث شده تا در روند تمدید قرارداد او تاخیر صورت بگیرد. در هر صوت باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده مشکلات بر سر تمدید قرارداد ناظم الشریعه حل می شود یا اینکه حتی بحث تغییر کادرفنی تیم ملی هم به میان می اید.چیزی که مسلم است اینکه باید شان فوتسال و مربیان آن حفظ شود و علیرغم وعده های داده شده عدم افزایش رقم قرارداد سرمربی تیم ملی زیبنده نیست.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

آیا هر مربی خارجی که بیاید که سرش به تنش بیارزد کمتر از سالی ۱۵۰ هزار یورو دستمزد میخواهد که میشود حدود ۶۸۰ میلیون؟۲۰۰ میلیونش کنند خیرشو ببینن?