کد خبر : 85961
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دی 1395 - 10:04
-

رعدی:مقابل صدرنشین لیگ به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم/محروم نداریم و طاهری تنها مصدوم ماست

رعدی:مقابل صدرنشین لیگ به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم/محروم نداریم و طاهری تنها مصدوم ماست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی سرمربی شهروند ساری اظهار داشت: شرایط تیم از همه لحاظ و خصوصاً روحی و روانی بسیار ایده آل است. بعد از مساوی مقابل حفاری در اهواز، از روز شنبه و اولین تمرین مان به بازیکنانم گفته ام که اگر برای بازی با گیتی پسند می خواهید به چیزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رعدی سرمربی شهروند ساری اظهار داشت: شرایط تیم از همه لحاظ و خصوصاً روحی و روانی بسیار ایده آل است. بعد از مساوی مقابل حفاری در اهواز، از روز شنبه و اولین تمرین مان به بازیکنانم گفته ام که اگر برای بازی با گیتی پسند می خواهید به چیزی دیگری غیر از بُرد فکر کنید، بروید خانه هایتان و پنج شنبه بیایید داخل زمین اگر نه که با قدرت تمرین می کنیم. بچه ها هم قسم شده اند و مصمم هستند تا روزی به یاد ماندنی را رقم بزنند. به همین خاطر در بازی مقابل صدرنشین لیگ به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.

وی افزود: الحمدلله تمرینات شادابی در روزهای اخیر داشته ایم و همه چیز برای یک بازی خوب و تماشاگرپسند مقابل تیم پرمهره اصفهانی آماده و مهیاست که امیدوارم هر سه امتیاز این بازی حساس را از آن خود کنیم.

سرمربی شهروند ساری در خصوص تیم گیتی پسند اصفهان نیز اذعان داشت: این تیم ۷ بازیکن ملی پوش و چند بازیکن خارجی با کیفیت در اختیار دارد و کادر فنی مجربی نیز آن را هدایت می کند. گیتی پسند را به خوبی می شناسیم و برایمان قابل احترام است اما همه اینها دلیل نمی شود که در برابر آنها برای بُرد به میدان نرویم و مطمئناً در مقابل هواداران مان به چیزی جز شکست گیتی پسند فکر نمی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت محرومان و مصدومان شهروند برای دیدار با گیتی پسند چگونه است، گفت: الحمدلله محرومی نداریم و از مصدومان مان فقط محمد طاهری هنوز نتوانسته شرایط بازی را پیدا کند و قطعاً در بازی روز پنج شنبه به میدان نخواهد رفت. سایر بازیکنان سرحال و قبراق آماده کسب پیروزی هستند.

رعدی در خصوص بازیکنانی که در نیم فصل به ترکیب شهروند ساری اضافه شده اند نیز گفت: بر اساس نیازهایمان بازیکن گرفته ایم و الحمدلله دیگر با کمبود بازیکن که در نیم فصل اول گریبان ما را گرفته بود، مواجه نیستیم. با این موجودی قطعاً سعی خواهیم کرد تا روند خوبی را که در دور رفت در پیش گرفته بودیم، در ادامه فصل هم حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.