کد خبر : 88559
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 - 10:02
-

تیمداری تراکتورسازی در فوتسال؟

تیمداری تراکتورسازی در فوتسال؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی که به تازگی به عنوان معاون باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شده، پیش از این مدیریت باشگاه مس سونگون در لیگ فوتسال را به عهده داشت و پیشنهاد تیم‌داری تراکتورسازی در این رشته را نیز داده است. نجفی در این باره به ایسنا گفت:با پیشنهادی که به سردار آجرلو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی که به تازگی به عنوان معاون باشگاه تراکتورسازی تبریز انتخاب شده، پیش از این مدیریت باشگاه مس سونگون در لیگ فوتسال را به عهده داشت و پیشنهاد تیم‌داری تراکتورسازی در این رشته را نیز داده است.

نجفی در این باره به ایسنا گفت:با پیشنهادی که به سردار آجرلو دادم، او تصمیم به تیمداری در فوتسال گرفته و سال آینده امتیاز تیم فوتسال شهرداری تبریز را از مس باز پس گرفته و با نام تراکتورسازی در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد. تیمداری تراکتورسازی در صورتی که سردار آجرلو سال آینده مدیرعامل باشد، قطعی است اما اگر حتی با احتمال یک درصد هم این اتفاق نیفتد، باز هم امتیاز به شهرداری می‌رسد و دیگر تیمی به نام مس وجود نخواهد داشت.

حالا باید دید این ادعا که پیش از این هم در مزان مدیریت نجفی در ماشین سازی مطرح شده بود در تراکتورسازی عملی خواهد شد یا نه؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

حاجی سپاهان نمیخواد بز تیم تشکیل بده؟