کد خبر : 88576
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 - 17:38
-

کفاشیان:باید تیم خوبی در رده زیر ۲۰ سال آماده کنیم/از افتخاری به عنوان مشاور در فوتسال استفاده می‌کنیم و ایرادی هم ندارد

کفاشیان:باید تیم خوبی در رده زیر ۲۰ سال آماده کنیم/از افتخاری به عنوان مشاور در فوتسال استفاده می‌کنیم و ایرادی هم ندارد
سرپرست کمیته فوتسال ایران، گفت: از رضا افتخاری به عنوان مشاور استفاده می‌کنیم و از او در جلسات مختلف نظر می‌گیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در حاشیه مسابقه دوستانه فوتسال تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران مقابل اوکراین، گفت: بازی تدارکاتی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال در نظر گرفتیم. می‌دانید این تیم باید در اردیبهشت ماه در مسابقات آسیایی به میدان برود.

وی افزود: کادرفنی و سرمربی تیم ملی بزرگسالان، کارشناسان و … ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهند تا یک تیم خوب و آماده را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده کنند. تیم ملی بزرگسالان فاصله خوبی از سایر رقیبان دارد اما رقابت در رده‌های سنی پائین‌تر بیشتر است و تیم‌ها فاصله بسیار کمی از هم دارند. این بازیکنان برای رسیدن به موفقیت خیلی باید تلاش کنند.

سرپرست کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا رضا افتخاری همچنان در بخش فوتسال فعالیت می‌کند، گفت: بله او به عنوان مشاور ما فعالیت می‌کند. او چند سال در فوتسال فعالیت کرده و تجربیان بسیار خوبی دارد. هر زمان جلسه‌ای داریم از او هم استفاده می‌کنیم.

کفاشیان در مورد انتقاداتی که به افتخاری برای حضور در ۲ پست مختلف می‌شود، اظهار داشت: حضور به عنوان مشاور چه ایرادی دارد. او کار اجرایی نمی‌کند ما مشورت می‌گیریم و این مسئله ایرادی ندارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.