کد خبر : 88919
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 17:17
-

عراقی زاده:در طول هفته درگیر مشکلاتی بودیم که نتیجه آن را هم در بازی دیروز دیدیم/اینقدر بازیکنان باهوش هستند که گول افراد فرصت طلب را نخورند/ وقتی که نتیجه دلخواه را نمی گیریم همه مقصریم

عراقی زاده:در طول هفته درگیر مشکلاتی بودیم که نتیجه آن را هم در بازی دیروز دیدیم/اینقدر بازیکنان باهوش هستند که گول افراد فرصت طلب را نخورند/ وقتی که نتیجه دلخواه را نمی گیریم همه مقصریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند درخصوص دیدار این تیم در مقابل دانشگاه آزاد گفت: قطعا همانطور که در طول هفته گذشته نیز اشاره کرده بودم تیم دانشگاه از پتانسیل بالایی برخوردار است و جایگاه این تیم در جدول می تواند بالاتر باشد. وی گفت: دیروز روز خوب ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند درخصوص دیدار این تیم در مقابل دانشگاه آزاد گفت: قطعا همانطور که در طول هفته گذشته نیز اشاره کرده بودم تیم دانشگاه از پتانسیل بالایی برخوردار است و جایگاه این تیم در جدول می تواند بالاتر باشد.
وی گفت: دیروز روز خوب ما نبود و در روزی که خوب نبودیم بدلیل این بود که هفته خوبی را در تمرینات سپری نکردیم و در طول هفته درگیر مشکلاتی بودیم که نتیجه آن را هم در بازی دیروز دیدیم.
قائم مقام گیتی پسند گفت: وقتی که نتیجه دلخواه را نمی گیریم همه مقصریم از خود گرفته تا کادرفنی و بازیکنان ، همانطور که در بردها نیز همه سهیم هستیم.
عراقی زاده گفت: این هفته با صحبتهایی که با بچه ها شده قطعا تمرینات خوبی را سپری می کنیم و آخر هفته دلخواهی برایمان رقم خواهد خورد.
وی گفت: قطعا همه کادر و بازیکنان ما با هدف قهرمانی لیگ را به پیش می برند و در این راه هیچ اختلافی نیست ولی تعدد نظرات هست که این اختلاف نظرها نیز طبیعی است و اگر نباشد رقابت ایجاد نخواهد شد ولی این رقابت همراه با رفاقت است و اینقدر بازیکنانم باهوش هستند که گول افراد فرصت طلب را نخورند.
عراقی زاده در پایان گفت: امسال با برنامه ریزی اصولی تا هفته بیستم صدر جدول را تصاحب نموده ایم در لیگی که تا هفته های پایانی پنج تیم مدعی دارد نشان دهنده پویایی و سختی لیگ ایران است و در این راه و ادامه ای موفقیت آمیز همه سهم دارند از سرمربی و کادر تیم گرفته تا همه بازیکنان و کادر اداری باشگاه ، هواداران و اصحاب رسانه که از همه آنان تشکر می کنم و می خواهم که تا هفته پایانی با همین صلابت راه را ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

جناب عراقیزاده خودتون هم میدونین به وجود اورنده این شرایط کادر فنی و شخص رضا لک هستش.یک مربی ترسو و کادر فنی ترسوتر و بیعرضه.حیف اینهمه بازیکن و هزینه.

نام ... شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

با این کادر فنی هیچ فایده ای نداره….

طرفدار گیتی شنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

اتفاقی مگه افتاده ما یه مساوی کردیم.انشاالله با بردن مس و دبیری جبران میشه.به امید قهرمانی

نام ... یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۰۸

آخه مگه مس سونگون تیمه !!!!! اگه گیتی را ببره من حاضرم تمام مردم تبریزا شام بدم

امير یکشنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به این عابدین بگو میره تو زمین برای خودش و تماشاچیا بازی نکنه برای تیم بازی کنه اصلا پاس تو کارش نیست .همشم حاشه داره پسره جنجالی منشوری