کد خبر : 89164
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 13:03
-

ناظم الشریعه: از کسی انتظار ندارم به من رای بدهد

ناظم الشریعه: از کسی انتظار ندارم به من رای بدهد
سرمربی تیم فوتسال ایران می گوید قرار گرفتن در بین ۱۰ مربی برتر جهان افتخاری است که به تمام مربیان ایرانی تعلق دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت فوتسال پلنت روز گذشته (دوشنبه) اسامی ۱۰ مربی برتر جهان را برای کسب عنوان برترین مربی در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که نام سید محمد ناظم الشریعه از ایران در این فهرست به چشم می‌خورد.

ناظم الشریعه در این باره اظهار کرد: این افتخاری است که نصیب من و فوتسال ایران شده است. همیشه گفته‌ام که نماینده تمام مربیان ایرانی در تیم‌ ‌ملی هستم. اگر افتخاری کسب می‌شود ابتدا برای ورزش ایران و سپس مربیان فوتسال است. قرار گرفتن من در بین ۱۰ مربی برتر نیز از همه مهم‌تر به بازیکنان تعلق دارد. این افتخار در سال‌های گذشته نیز نصیب مربیان دیگری از ایران شده و من هم مثل آنها خوشحالم.

وی افزود: برای خودم خوشحال نیستم و بیشتر به این فکر می‌کنم که دوباره نام فوتسال ایران در دنیا مطرح شده است. امیدوارم که با افتخاراتی که کسب می‌شود شرایط بهتری را برایمان لحاظ کند. هر چه ایرانی‌ها خوشحال باشند ما هم خوشحالیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس برای کسب عنوان برترین مربی برای خودش قائل است؟ گفت‌: نمی‌دانم شرایط رای گیری به چه شکلی پیش خواهد رفت، اما در فهرست ۱۰ نفره‌ای که اعلام شده سرگی اسکورویچ از روسیه شرایط بهتری دارد و به اعتقادم اصلی‌ترین رقیبم است، چرا که ونانسیو لوپز نتوانست امسال با اسپانیا موفقیتی را کسب کند. همچنین سرمربی آرژانتین که موفق شد قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورد در این فهرست حضور ندارد.

ناظم الشریعه همچنین در پاسخ به این پرسش که از ۱۰ ایرانی که حق رای در این نظرسنجی را دارند انتظار دارد به او رای دهند یا نه؟ گفت‌: انتظاری از هیچ کسی ندارم و هر کسی که صلاحیت انتخاب را دارد باید انتخاب کند، اما هر افتخاری که کسب شود برای ایران خواهد بود. ضمن این که انتقادهایی هم به لیست منتشر شده وجود دارد. به عنوان مثال وقتی بررسی می‌کنیم می بینیم که سرمربی ویتنام تنها موفق شده این تیم را به جام جهانی بیاورد و تیمش ۱۰ گل از ما دریافت کرد. می‌توان با آنالیز این لیست رای‌های بهتری داد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.