کد خبر : 90006
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 10:48
-

ناظم‌الشریعه: کجای فوتسال حرفه‌ای است که ملی‌پوشانش حرفه‌ای باشند؟

ناظم‌الشریعه: کجای فوتسال حرفه‌ای است که ملی‌پوشانش حرفه‌ای باشند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی و مهدی جاوید دو ملی‌پوش فوتسال ایران بعد از هفته بیست و سوم لیگ از باشگاه‌های خود کنار گذاشته شدند. پیش از این نیز نمونه دوپینگ یکی از ملی‌پوشان مثبت درآمده و ۴ ملی‌پوش دیگر به دلیل شکایت یک دختر وارد حاشیه شده بودند. سید محمد ناظم‌الشریعه درباره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی و مهدی جاوید دو ملی‌پوش فوتسال ایران بعد از هفته بیست و سوم لیگ از باشگاه‌های خود کنار گذاشته شدند. پیش از این نیز نمونه دوپینگ یکی از ملی‌پوشان مثبت درآمده و ۴ ملی‌پوش دیگر به دلیل شکایت یک دختر وارد حاشیه شده بودند.

سید محمد ناظم‌الشریعه درباره حواشی ملی‌پوشان در ماه‌های اخیر اظهار کرد: زمانی که این بازیکنان در تیم ملی حضور داشتند هیچ مشکل اخلاقی از آن‌ها ندیدم. اتفاقاتی که در باشگاه‌ها به وجود می‌آید ربطی به تیم ملی ندارد اما نباید فراموش کنیم که ثمره باشگاه‌ها به تیم ملی می‌آیند. قطعا در چند ماه اخیر که از جام جهانی می‌گذرد، مشکلاتی وجود داشته که این اتفاقات برای ملی پوشان به وجود آمده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این شائبه که ملی‌پوشان ظرفیت کسب موفقیت جهانی و در کانون توجه قرار گرفتن را نداشتند درست است، گفت: به هیچ وجه این مسئله را قبول ندارم چرا که حتی اگر ۱۳ بازیکن هم مشکل پیدا کنند نمی‌توان آن را به ۱۴ ملی‌پوش تعمیم داد. ۴ ماه از جام جهانی گذشته و باید دید چه اتفاقاتی در این مدت افتاده است. با این حال معتقدم هرچه مربی باشگاهی دستور بدهد بازیکن باید چشم بگوید حتی اگر اشتباه باشد. این فلسفه مربیگری است.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: ما برای دعوت از بازیکنان به تیم ملی تمام جوانب را لحاظ خواهیم کرد. نمی‌خواهم بگویم بازیکنانی که به مشکل خورده‌اند جایی در تیم ملی ندارند اما برای دعوت از بازیکنان هم اخلاق و هم مسائل فنی را در نظر می‌گیریم و تیم ملی همیشه جای بهترین‌هاست.

ناظم‌الشریعه همچنین به حرفه‌ای نبودن ملی‌پوشان فوتسال اشاره کرد و به ایسنا گفت: نمی‌خواهم کسی را کوچک کنم اما باید گفت کجای فوتسال ما حرفه‌ای است که بازیکنش حرفه‌ای باشند؟ با این وجود از ملی‌پوشان انتظار زیادی می‌رود و آن‌ها در هر اتفاقی باید به این فکر کنند که الگو هستند. اگر هم احیانا ظلمی به آن‌ها شد، باید با رفتار حرفه‌ای پاسخ دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

موافقم، هیچکس در این فوتسال حرفه اى نیست حتى خودت اقاى ناظم الشریعه

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۴۱

ولی بعضیها که خوب پول حرفه ای میگیرن؟
شما خیلی نمیخوای با رفتارها و کارهای فیر اخلاقی کاری داشته باشید وگرنه این موارد بسیار فراوان و از صدر تا ذیل بعضی باشگاهها وجود دارد

ايراني دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

شاید ملی پوش ها ظرفیت قهرمانی رو داشتن…بعضی ها ناراحت شده باشن از این قهرمانی…متاسفم برای مردمی که حاشیه به وجود میارن.کاش مسئولین ما یاد بگیرن به جای نقد و تصمیمها و حرفهای غیر اصولیشون یه خورده حمایت رو یاد بگیرن..کاش تو بزرگان فوتسال یه الگوی بود برای جوان ترها.الگوی اخلاق و مردانگی.