کد خبر : 91030
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 13:35
-

اصغری‌مقدم: دانشگاه آزاد برای سقوط نکردن می‌آید/ تعطیلی مسابقات لیگ درست نبود

اصغری‌مقدم: دانشگاه آزاد برای سقوط نکردن می‌آید/ تعطیلی مسابقات لیگ درست نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در آستانه دیدار با دانشگاه آزاد در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما جمعه بازی سختی با دانشگاه آزاد داریم. همان‌طور که شما گفتید تیم دانشگاه آزاد با تمام قدرت برای مقابله با ما می‌آید چون نمی‌خواهد به دسته یک سقوط کند و آخرین شانس خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در آستانه دیدار با دانشگاه آزاد در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما جمعه بازی سختی با دانشگاه آزاد داریم. همان‌طور که شما گفتید تیم دانشگاه آزاد با تمام قدرت برای مقابله با ما می‌آید چون نمی‌خواهد به دسته یک سقوط کند و آخرین شانس خود را در این بازی امتحان می‌کند. ما هم برای اینکه بتوانیم تا لحظه آخر مدعی قهرمانی باشیم، باید این بازی را ببریم. تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار خوب، جوان و باانگیزه‌ای است و ما هم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کردیم و بچه‌های ما آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی را مقابل تیم دانشگاه آزاد برگزار کنیم.

وی در مورد ارزیابی‌اش از لیگ امسال خاطرنشان کرد: لیگ ما امسال لیگ خوبی بود، فقط اول فصل ۲ ماه به خاطر بازی‌های تیم‌ملی، لیگ فوتسال تعطیل شد و آن ۲ ماه هم تیم‌ها را دچار مشکل کرد چون ۲ باز بدنسازی کردند؛ یکی برای ۴ بازی و یکی هم بعد از بازی های تیم‌ملی بود و این برنامه درستی نبود ولی باز به خاطر اینکه وضعیت تیم قهرمان تا آخرین هفته هنوز مشخص نشده است. اما به دلیل اینکه مربیان بتوانند بهتر برای تیم‌شان بهتر برنامه‌ریزی کنند. در مورد لیگ و برنامه‌ریزی برای سال آینده هم درخواستی از کمیته فوتسال داشتیم که در صورت امکان به مربیان اعلام شود که چه وقت لیگ سال آینده شروع و چه زمانی لیگ تعطیل می‌شود.

اصغری در مورد شرایط تیم‌ملی هم اظهار داشت: نتایج تیم ملی خوب بوده است. برای ما سومی جهان که برای اولین بار حاصل شد، عنوان خوبی بود،اما در ادامه تیم‌ملی را رها کردند. رسیدن به مقام سومی جهان خیلی سخت بوده ولی شرایط نگهداری از این عنوان سخت‌تر است و فدراسیون باید بودجه و امکانات بیشتری برای فوتسال درنظر بگیرد تا بتوانیم این عنوان سومی را حفظ کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرد فوتسال جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

سلام آقای اصغری مقدم شما بعد از چند برد مغرور شدید وقبل از بازی با شهرداری ساوه که از مهره های خوبی برخوردار می باشد مصاحبه ای انجام دادید وگفتید دیگر بازیهای راحت ما شروع شده پس چرا باختید وقهرمانی خود را جلو تیم شهر داری ساوه از دست دادید هیچ وقت هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت حتی تیم ته جدول ومغرور نباید شد .