کد خبر : 91216
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 15:59
-

صانعی: دنبال رفع مشکل خروجی بازیکنان تیم امید هستیم

صانعی: دنبال رفع مشکل خروجی بازیکنان تیم امید هستیم
سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال کشورمان گفت: برای سفر به ازبکستان و فرانسه دنبال رفع مشکل خروجی بازیکنان تیم ملی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره  آخرین وضعیت تیم ملی امید اظهار داشت: برای دیدار با عراق اسامی ۲۰ بازیکن را اعلام کرده ایم و از آنها در این اردو استفاده می کنیم، در کل تیم فوتسال زیر ۲۰ سال هم اکنون ۳۰ بازیکن را مد نظر دارد که تا آخر سال این نفرات به ۲۵ می رسند.
وی ادامه داد: پس از این ما به دنبال مشکل خروج این بازیکنان هستیم تا بتوانیم در اردوهای فرانسه و ازبکستان به راحتی از بازیکنان استفاده کنیم. نفراتی که بتوانیم مشکل خروج آنها را حل کنیم می توانند در اردوهای برون مرزی و مسابقات بین المللی ما را همراهی کنند.
صانعی درمورد بازی های تدارکاتی این تیم خاطر نشان کرد: بعد از سفر به فرانسه یک اردو در ازبکستان داریم سپس به ایران باز می گردیم. ۱۲ یا سیزدهم اردیبهشت ماه راهی تایلند می شویم تا در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا شرکت کنیم.
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در پایان در خصوص امکاناتی که برای تیم ملی فوتسال مهیا شده است خاطر نشان کرد: خدا را شکر امکاناتی که در اختیار ما قرار گرفته است در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد و اردوهای خوبی نیز برایمان برگزار شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.