کد خبر : 91208
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 15:41
-

علاسوند:پرتاب ترقه و فحاشی، به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست/شانس کمی برای قهرمانی داریم

علاسوند:پرتاب ترقه و فحاشی، به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست/شانس کمی برای قهرمانی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند درباره پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول تمام جریان بازی در اختیار ما بود. در جریان پاورپلی حریف هم بازی را کنترل کردیم و توانستیم مقتدرانه به پیروزی برسیم. سرمربی حفاری اهواز درباره بیرون کشیدن چندباره تیم توسط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند درباره پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول تمام جریان بازی در اختیار ما بود. در جریان پاورپلی حریف هم بازی را کنترل کردیم و توانستیم مقتدرانه به پیروزی برسیم.
سرمربی حفاری اهواز درباره بیرون کشیدن چندباره تیم توسط مسئولان گیتی پسند، بیان کرد: با حاشیه‌های فوتسال مخالفم. دیروز اتفاقاتی افتاد که نباید می افتاد. پرتاب ترقه و فحاشی، به هیچ عنوان مورد تائید ما نیست اما نباید قواعد بازی را به هم بزنیم. خروج تیم از زمین آن هم در سطح لیگ ما از تیم بزرگی مثل گیتی پسند انتظار نمی‌رفت. این اتفاق در فوتبال افتاد و با آن برخورد جدی شد، امیدوارم با این کار گیتی پسندی ها هم برخورد جدی شود. ما باید خوبی های فوتسال را نشان دهیم تا زشتی هایش.
وی در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی تیمش را چقدر می‌داند، عنوان کرد: شانس کمی روی کاغذ داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا سال را با موفقیت تمام کنیم.
علاسوند در پایان درباره شکستن رکورد ناظم الشریعه و کسب بیشترین امتیاز برای حفاری اهواز در لیگ امسال گفت: رکوردها برای شکست است اما من هم کار خاصی نکرده ام و تلاش بازیکنانم بود. ما سال به سال باید پیشرفت کنیم و نشان دهیم فوتسال ما در سالی که تیم ملی سوم جهان شده، ارتقا پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

واقعا که لیاقتتون همون ریز گردهاست.که شمارا…

نام ... یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

????