کد خبر : 91262
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:10
-

سه جام به سه شهر ارسال می‌شود/ یاسین پیشرو قطعا بازی می‌کند

سه جام به سه شهر ارسال می‌شود/ یاسین پیشرو قطعا بازی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال عصر دیروز (شنبه) در غیاب علی کفاشیان و با حضور حامد نجفی، علیرضا سهرابی، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان و کاظم سلیمانی برگزار و درباره هفته پایانی لیگ برتر تصمیم‌گیری شد. سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با ایسنا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال عصر دیروز (شنبه) در غیاب علی کفاشیان و با حضور حامد نجفی، علیرضا سهرابی، محمدرضا غفاری، سعید نجاریان و کاظم سلیمانی برگزار و درباره هفته پایانی لیگ برتر تصمیم‌گیری شد.

سعید نجاریان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با ایسنا گفت: در جلسه دیروز درباره هفته پایانی لیگ تصمیماتی گرفتیم:

۱- هیات فوتبال استان قم مسئول اعزام تیم یاسین پیشرو به اصفهان است تا مقابل گیتی‌پسند قرار بگیرد. در صورتی که باشگاه کارت بازی را در اختیار بازیکنان قرار ندهد، آن‌ها می‌توانند با کارت ملی نیز بازی کنند. همچنین حداقل ۷ بازیکن باید برای یاسین پیشرو به میدان بروند.

۲- به دلیل اهمیت بازی‌های هفته پایانی به جز ناظر سازمان لیگ یک ناظر ویژه نیز برای سه بازی تبریز، شیراز و اصفهان اعزام خواهد شد.

۳- به دلیل داشتن شانس سه تیم دبیری، گیتی‌پسند و مس برای رسیدن به قهرمانی، سه جام به سه شهر تبریز، شیراز و اصفهان ارسال خواهد شد.

همچنین در این جلسه دبیر سازمان لیگ گزارشی از تخلف باشگاه یاسین پیشرو در استفاده از مهدی زاهدی ارائه کرد و هیات رییسه پذیرفت که حضور این بازیکن در یاسین پیشرو غیر قانونی نبوده و کمیته انضباطی باید در خصوص سه بر صفر کردن بازی‌های این تیم پاسخ دهد.

به گزارش fut5al، در این جلسه به دلیل غیبت کفاشیان موضوع زمان‌بندی لیگ‌های فوتسال بازی‌های تیم ملی در سال ۱۳۹۶ بررسی نشد.

 همچنین در حالی نجاریان از ارسال سه جام به سه شهر خبر داده که حفاری اهواز نیز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد و در صورتی که سه تیم گیتی پسند، مس و دبیری مقابل حریفان امتیاز نگیرند، اهوازی ها به مقام قهرمانی خواهند رسید.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.