کد خبر : 91484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 9:56
-

امروز لیگ پرهیجان هجدهم به پایان می رسد/ یک جام و ۴ مدعی

امروز لیگ پرهیجان هجدهم به پایان می رسد/ یک جام و ۴ مدعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر امروز برگزار می شود و چهره قهرمان هجدهم سوپر لیگ ایران مشخص خواهد شد. جایی که چهار جام قهرمانی به چهار شهر می رود اما تنها یک تیم آن را بالای سر خواهد برد. گیتی پسند،شانس اول قهرمانی گیتی پسند که از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر امروز برگزار می شود و چهره قهرمان هجدهم سوپر لیگ ایران مشخص خواهد شد. جایی که چهار جام قهرمانی به چهار شهر می رود اما تنها یک تیم آن را بالای سر خواهد برد.

گیتی پسند،شانس اول قهرمانی

گیتی پسند که از ابتدای لیگ در صدر جدول قرار داشته باید گام آخر را هم محکم بردارد. گرچه فاصله رویایی این تیم در ابتدای فصل با سایر تیم ها کم شده و سه مدعی دیگر را پشت سرش می بیند با این حال و فارغ از همه حاشیه هایی که این تیم داشته آنها هنوز هم شانس نخست قهرمانی هستند. شاگردان لک در خانه میزبان یاسین پیشرو هستند که حالا کاملا مالکیت تیم فوتسال قم را بر عهده گرفته و حیدریان که زمانی با پرسپولیس داستان پرماجرایی در راه قهرمانی گیتی پسند داشت این بار هم می خواهد سد راه این تیم شود. روی کاغذ شانس تیم اصفهانی برای بالای سر بردن جام قهرمانی بالاست و این تیم اگر احساسی نشده و دچار استرس نشود شنل قهرمانی بر تن این تیم خواهد رفت.

دبیری،شانس دوم قهرمانی

تیم بی ادعا اما قدرتمند جواد اصغری مقدم را کمتر کسی برایش تا این حد شانس قهرمانی قائل بود. تیمی که حتی چند بازیکن کلیدی خود را هم از دست داد حالا دومین شانس قهرمانی است و حتی تساوی گیتی پسند هم کافی است تا این تیم با غلبه بر آذرخش برای دومین بار قهرمان شود.آذرخش که حالا خیالش از بقا راحت شده تنها به فکر اعاده حیثیت و بازی جوانمردانه است و دبیری هم می خواهد ضمن حفظ رکورد پیروزی در بازی های خانگی، منتظر لغزش گیتی پسند در اصفهان باشد تا جام را بالای سر ببرد.

مس سونگون، شانس سوم قهرمامی

مسی ها با مشکلات مدیریتی و شروع ضعیفی که داشتند به خوبی خودشان را جمع و جور کرده و تا روز آخر مدعی ماندند. این تیم اگر برخی امتیارات عجیب و غریب مثل باخت خانگی به یاسین پیشرو یا توقف مقابل طرح و توسعه را تجربه نمی کرد چه بسا الان قهرمانی اش دست خودش بود اما در مصاف با ارژن شیراز  باید یک چشم به تبریز و یک چشم به اصفهان داشته باشد تا با ناکامی دبیری و گیتی پسند با غلبه بر ارژن به قهرمانی برسد.حریف آنها هفته قبل علیرغم بی انگیزگی جوانمردانه بازی کرد و این هفته هم حریف آسانی برای تیم تبریزی نیست.

حفاری،شانس چهارم قهرمانی

شروع ضعیف نیم فصل دوم تیم حفاری را از کورس خارج کرد اما شاگردان علاسوند در میانه راه به قدری قدرتمند ظاهر شدند که چهره ها را خیره کردند.شکست دادن سه تیم گیتی پسند، مس سونگون و تاسیسات دریایی و نتایج خوبی که مقابل سایر تیم ها گرفتند حفاری را حتی بالاتر از تاسیسات بار دیگر مدعی قهرمانی کرد و آنها در روز آخر لیگ هم شانس قهرمانی دارند.البته شانس آنها به نسبت سه تیم دیگر کمتر است و آنها باید اولا منتظر شکست هر سه تیم بالا دستی خود باشند و سپس در کرج بر مقاومت غلبه کنند. مقاومتی که در هفته های اخیر و پس از قطعی شدن ماندش حال و روز خوبی ندارد و شایعات حاکی از جدایی رضا فلاح سرمربی این تی پس از پایان فصل هم هست.

تاسیسات به دنبال اعاده حیثیت

بعد از سه باخت پیاپی،تاسیسات که رده چهارم را از دست داد حالا رده پنجمی را هم از دست رفته می بیند. آنها بعد از غلبه بر مقاومت حالا باید در قلعه عقابها شهروند ساری را هم شکست بدهند تا در رده پنجم بمانند.البته شهروندی ها که حالا خبر خداحافظی کاپیتان آنها یعنی محمود لطفی هم به گوش می رسد می خواهند با خاطره ای خوش با کاپیتان خود وداع کنند  به مین خاطر قطعا به پیروزی فکر می کنند.

نگاه شهرداری به سکوی پنجم

شهرداری ساوه که در هفته های اخیر با عملکرد خوبش تا رده ششم بالا آمده حتی می تواند بر پله پنجم و به جای تاسیسات هم بنشیند.اگر تیم تهرانی در قلعه عقابها بازنده باشد شاگردان حسن زاده باید فرش آرا را شکست داده تا به رده پنجم برسند.این تیم در بازی رفت در مشهد برنده شد اما تیم مشهدی در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و به نظر می رسد روز سختی در ساوه در انتظار شهرداری باشد.

جدال تشریفاتی سقوط کرده ها

دو تیمی که سقوطشان تا پیش از هفته پایانی قطعی شده در جدالی کاملا تشریفاتی با هم روبرو می شوند. دو تیم که با خرید امتیاز میثاق تهران و منصوری قرچک وارد لیگ شدند نتوانستند از این فرصت استفاده کرده و با برنامه ریزی نادرست و اشتباهات پیاپی عمکرد بدی داشتند تا بازی امروز آنها تشریفاتی بوده و از الان به فکر صعود دوباره به لیگ برتر باشند.

برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ – ساعت ۱۶

گیتی پسند اصفهان – یاسین پیشرو قم

شهرداری ساوه – فرش آرا مشهد

مقاومت البرز – ملی حفاری اهواز

طرح و توسعه الوند – دانشگاه آزاد تهران

شهروند ساری – تاسیسات دریایی تهران

دبیری تبریز – آذرخش بندرعباس

لبنیات ارژن فارس – مس سونگون ورزقان

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.