کد خبر : 92925
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396 - 15:55
-

ناظم الشریعه: برگزاری اردوی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست

ناظم الشریعه: برگزاری اردوی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برگزاری اردو آماده سازی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست و تنها در حد یک حرف است، اما از این موضوع مطلع هستم که فدراسیون به دنبال برگزاری یک مرحله اردو در قزاقستان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی‌های آسیایی فوتسال در حالی مهرماه سال جاری به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد که تیم فوتسال ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی راهی این کشور خواهد شد.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال در مورد اردوهای آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی فوتسال قبل از بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم،‌اوایل ماه مبارک رمضان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال را در یکی از شهرهای اصفهان، شهرکرد و یا تبریز برگزار کنیم. باید یک اردوی تدارکاتی پیش از اعزام به این مسابقات داشته باشیم. البته با توجه به شرایط نزدیک آب و هوایی ارمنستان با محل برگزاری مسابقات، باید یک اردوی تدارکاتی در کشور ارمنستان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به خبر مطرح شده در مورد برگزاری اردو در کشور قزاقستان، گفت: برگزاری اردو آماده سازی تیم ملی در قزاقستان فعلا مشخص نیست و تنها در حد یک حرف است، اما از این موضوع مطلع هستم که فدراسیون به دنبال برگزاری یک مرحله اردو در قزاقستان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.