کد خبر : 94070
تاریخ انتشار : جمعه 22 اردیبهشت 1396 - 13:08
-

فرزین دبیری: تغییراتی در کمیته فوتسال رخ دهد به تیمداری ادامه می‌دهیم

فرزین دبیری: تغییراتی در کمیته فوتسال رخ دهد به تیمداری ادامه می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری درخصوص رفتن جواد اصغری‌مقدم از باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت: اصغری‌مقدم از باشگاه درخواست رضایت‌نامه کرده بود و ما هم با او تسویه حساب کردیم. تکلیف باشگاه دبیری تبریز ۳۰ یا ۳۱ اردبیهشت ماه مشخص خواهد شد که در لیگ برتر به کار خود ادامه خواهیم داد یا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرزین دبیری درخصوص رفتن جواد اصغری‌مقدم از باشگاه دبیری تبریز اظهار داشت: اصغری‌مقدم از باشگاه درخواست رضایت‌نامه کرده بود و ما هم با او تسویه حساب کردیم. تکلیف باشگاه دبیری تبریز ۳۰ یا ۳۱ اردبیهشت ماه مشخص خواهد شد که در لیگ برتر به کار خود ادامه خواهیم داد یا خیر. به خاطر اجحافی که در حق ما در بازی مقابل شهروند ساری شد و نیز ناداوری که در حق دبیری در دیدار با حفاری اهواز رخ داد، از فدراسیون فوتبال دلسرد هستیم و وضعیت تیم هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه هنوز وضعیت حضور یا عدم حضور دبیری در لیگ برتر امسال مشخص نیست، افزود: اگر بخواهیم به کار خود در لیگ برتر ادامه دهیم، با تیمی کاملاً بومی به دیدار رقبا می‌رویم.

دبیری با اشاره به اینکه حق تیم دبیری، حضور در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده ایران است، گفت: قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه داریم. اکنون باید در جام باشگاه‌های آسیا بازی کنیم که اگر قرار باشد به این بازی‌ها برویم، تیمی می‌بندیم که در آسیا مقام کسب کند. حدود یک ماه و نیم به آغاز لیگ برتر فوتسال باقی مانده اما هنوز تکلیف تیم‌هایی چون یاسین پیشرو، دبیری و شهرداری ساوه مشخص نیست. دلیل آن، ناملایمتی‌هایی است که از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در حق تیم‌های فوتسال دیده‌ایم.

قائم مقام باشگاه دبیری در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه از همه حوزه‌ها در ورزش کناره‌گیری خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: دبیری در رده امید فوتسال در لیگ برتر است و در دوچرخه‌سواری، تنیس و فوتبال نیز فعالیت می‌کنیم. باشگاه دبیری فعالیت خود را در ورزش استان ادامه خواهد داد اما شاید در لیگ برتر فوتسال شرکت نکنیم. فکر می‌کنم اگر تغییراتی در کمیته فوتسال رخ دهد، نظر هیئت مدیره باشگاه بر این خواهد بود که به تیمداری در فوتسال ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مدیران باشگاه دبیری با عشق و علاقه، تمام هزینه‌ها را از هزینه شخصی تأمین می‌کنند، گفت: هر سال حدود دو میلیارد تومان خرج می‌کنیم اما زمانی که این ضربه‌ها را می‌بینیم و حق ما را به خاطر یک امتیاز می‌خورند، دلزده می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.