کد خبر : 94105
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 13:45
-

مرتضایی:بودجه زیاد شود تیم خوبی خواهیم بست/اگر با بازیکنان فصل گذشته به میدان برویم رتبه فصل قبل تکرار می شود/بهادری قطعا در فرش آرا می ماند

مرتضایی:بودجه زیاد شود تیم خوبی خواهیم بست/اگر با بازیکنان فصل گذشته به میدان برویم رتبه فصل قبل تکرار می شود/بهادری قطعا در فرش آرا می ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی مرتضایی در خصوص شرایط تیم فوتسال فرش‌آرا برای فصل آتی اظهار کرد: قطعا فرش‌آرا در فصل آتی لیگ برتر فوتسال نیز شرکت خواهدکرد. ضمن اینکه با توجه به نتایج خوب فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، هیات‌مدیره به این نتیجه رسید که کادرفنی فعلی در فصل بعد نیز به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی مرتضایی در خصوص شرایط تیم فوتسال فرش‌آرا برای فصل آتی اظهار کرد: قطعا فرش‌آرا در فصل آتی لیگ برتر فوتسال نیز شرکت خواهدکرد. ضمن اینکه با توجه به نتایج خوب فرش‌آرا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، هیات‌مدیره به این نتیجه رسید که کادرفنی فعلی در فصل بعد نیز به کار خود ادامه دهند.
وی افزود: هنوز وضعیت بودجه تیم برای فصل بعد مشخص نشده و قطعا اگر با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور، بودجه خوبی نصیب باشگاه شود، تیم خوبی برای فصل بعد خواهیم‌بست. رتبه ما در فصل آتی وابسته به شرایط مالی باشگاه در نقل و انتقالات است. اگر با بازیکنان فصل گذشته به میدان برویم، طبیعتا رتبه فصل قبل تکرار خواهدشد.
مرتضایی در خصوص ماندن بهادری در فرش‌‌آرا تاکید کرد: رابطه خیلی خوبی میان باشگاه و قدرت بهادری وجود دارد و وی در فرش‌آرا خواهدماند. بحث مهم در این میان، همین بحث جذب ۲، ۳ بازیکن باتجربه برای فصل آتی‌ست زیرا تیم فرش‌آرا بازیکنان جوانی دارد.
مرتضایی در رابطه با اینکه آیا تعلل در تیم بستن برای فرش‌آرا خطرناک خواهدبود یا نه، افزود:  تنها تیمی که تا به امروز بسته شده، گیتی‌پسند است وگرنه باقی تیم‌ها شرایط خیلی متفاوتی ندارند. تاسیسات هم هنوز از ۲ سهمیه دیگر خود استفاده نکرده و تنها کاری که کرده، تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان و جذب ۲ بازیکن جدید بوده‌است.
وی افزود: درکل ۲، ۳ تیم در فوتسال ایران هستند که نمی‌دانیم روی چه حسابی اما بیشتر خرج می‌کنند و باقی تیم‌های لیگ برتری فوتسال کشورمان منتظر می‌مانند تا این تیم‌ها فعالیت‌شان در نقل و انتقالات تمام شود و بعد وارد چرخه شوند. البته باید بپذیریم که بازیکنان ملی‌پوش نیز ترجیح می‌دهند تا در تیم‌هایی مثل گیتی و تاسیسات به بازی بپردازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.