کد خبر : 94435
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 11:30
-

انصراف یک تیم از لیگ برتر فوتسال و نامه به سازمان لیگ

انصراف یک تیم از لیگ برتر فوتسال و نامه به سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشرو قم یکی از بلاتکلیف‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال است. مسئولان این باشگاه که تلاش زیادی برای در اختیار گرفتن امتیاز این تیم از هیات فوتبال قم داشتند و چالش های زیادی بین طرفین در این خصوص بوجود آمد، سرانجام در پایان فصل گذشته توانستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشرو قم یکی از بلاتکلیف‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال است. مسئولان این باشگاه که تلاش زیادی برای در اختیار گرفتن امتیاز این تیم از هیات فوتبال قم داشتند و چالش های زیادی بین طرفین در این خصوص بوجود آمد، سرانجام در پایان فصل گذشته توانستند تیم را به مالکیت خود درآورند.

با این حال چند ماه از این انتقال جنجالی امتیاز تیم یاسین پیشرو به این شرکت، مسئولان باشگاه اعلام کرده اند قصد تیمداری ندارند و در لیگ بعد حاضر نخواهند شد.

علی رحمانی مدیرعامل یاسین پیشرو که این روزها پاسخگوی وضعیت این تیم به خبرنگاران نیست، در گفتگوی کوتاهی تاکید کرد که این تیم در لیگ شرکت نمی کند.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ هم تایید کرد که یاسین پیشرو در فصل آینده لیگ برتر تیمداری نمی کند. سلیمانی در این خصوص گفت: باشگاه یاسین پیشرو رونوشتی را برای ما فرستاده است که در آن اعلام کرده قصد تیمداری ندارد. گویا هیات فوتبال استان قم هم پیگیر است و فکر نمی کنم امتیاز این تیم از قم خارج شود.

سلیمانی تصریح کرد: هیات فوتبال استان قم در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد. طبق اطلاعاتی هم که به ما رسیده، آنها می خواهند امتیاز تیم را در استان نگه دارند و به یک اسپانسر دیگر بدهند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

معلومه که امتیاز تیم تو قم میمونه قم مهد فوتساله اونوقت امتیاز تیممون رو بفروشیم ؟؟ سال دیگه ۲ تیم تو لیگ داریم خاک عالم بر سر استانداری و هیئت فوتبال و کلیه نهادهای قم که نمیتونن یه اسپانسر سفت و محکم برای فوتسال قم پیدا کنن ارزش جوانان قم خیلی بیشتر از ایناس یه تیکه چوب خشک مفیدتره از شما مسئولین بی غیرت

... شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

صبای قم رو ب باد دادن حالا نوبت فوتسالِ