کد خبر : 94688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 13:42
-

قلی زاده: ساوه ای ها تاوان کارهای خودشان را می دهند/ شایعه صعود کار خودشان بود/ ۴ بازیکن از یاسین پیشرو جذب می کنیم

قلی زاده: ساوه ای ها تاوان کارهای خودشان را می دهند/ شایعه صعود کار خودشان بود/ ۴ بازیکن از یاسین پیشرو جذب می کنیم

رسول قلی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره جذب بازیکنان یاسین پیشرو به آتلیه قم توضح داد: ما روی خیلی از بازیکنان یاسین پیشرو نظر داریم دو بازیکن از یاسین یعنی ایثاری و برزگر بازیکنان خودمان هستند و چهار بازیکن دیگر از این تیم نیز با نظر آقای غیاثی اضافه

رسول قلی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره جذب بازیکنان یاسین پیشرو به آتلیه قم توضح داد: ما روی خیلی از بازیکنان یاسین پیشرو نظر داریم دو بازیکن از یاسین یعنی ایثاری و برزگر بازیکنان خودمان هستند و چهار بازیکن دیگر از این تیم نیز با نظر آقای غیاثی اضافه خواهند شد.

وی درباره ادعای ساوجی ها مبنی بر تبانی آتلیه و نفت امیدیه گفت: گربه دستش به گوشت نمیرسد می گوید بو می دهد. آقایان هر چه دلشان خواست بگویند. شمایی که همراه تیمت به امیدیه نمی روی و به بازیکنات سفارش آنچنانی میکنی تا برای تیم کم کاری کنن، الان باید تاوان بدهی! شمایی که دستور می دهی برق سالن را قطع کنند، الان باید تاوان بدهی. شمایی که می خواستی پاورپلی کنی از اول بازی این کار را می کردی. منتظر چه بودی؟ نکند منتظر بودی برق سالن بیاد؟!

مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران افزود: ما می دانستیم باید ببریم و کاری به حواشی نداشتیم. کثیف کاری در ساوه باعث شده بود بازی به چالش کشیده شود. آقایان اگر سرشان را پایین انداخته و به فکر بازی خودشان بودند، شاید صعود می کردند نه اینکه برای سوم شدن خوشحالی کنند. معتقدم شایعه صعود را هم خودشان انداخته بودند.

وی در مورد شرایط مالی تیمش برای شرکت در لیگ برتر، توضیح داد: شرایط مالی خودم خوب نیست و منتظر اسپانسر هستم. با چند نفر هم صحبت کرده ام تا چند روز آینده خبر می گیرم و انشالله کا را شروع می کنیم.

قلی زاده همچنین گفت: تشکر ویژه از کادر فنی تیم، بازیکنان با غیرت و خانواده هایشان، سرپرست متعصبم، تدارکات تیم ومدیریت سالن حیدریان، لیدر باشگاه جناب مسعودی و مدیریت هتل جمیل جناب اقای کمالی دارم.

مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران در گفتگو با خبرگزاری مهر نیز اظهار داشت: تمام شهر و استان ما بابت صعود تیم فوتسال آتلیه طهران قم به لیگ برتر فوتسال خوشحال هستند البته روزی که این تیم را بستیم خیلی‌ها نظرات متفاوتی دادند و گفتند این تیم به نیمه راه هم نمی‌رسد و حتی با آسانسور هم بالا نمی‌رود اما امروز ثابت کردیم که خواستن توانستن است.

وی افزود: به همه نشان دادیم که همه چیز پول نیست و عشق و علاقه و غیرت می‌تواند به موفقیت بینجامد البته مشکلات مالی بسیار زیادی داشتیم و روز اول که قرار بود وارد لیگ یک شویم قول‌های زیادی به ما داده شد اما این قول‌ها تحقق نیافت.

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم گفت: تعهد من برای کمک به تیم ۲۰ میلیون تومان بود اما در ادامه راه کسی به من کمک نکرد و من مجبور شدم به تنهایی بار این تیم را بر دوش بکشم و از زندگی‌ام برای این تیم گذاشتم.

قلی‌زاده بیان داشت: من برای این باشگاه وام گرفتم و هزینه کردم و بخشی از کمک از سوی اداره کل ورزش و جوانان به ما شد البته در میانه راه کمک‌هایی از سوی دوستان شد که از همه آن‌ها قدردانی می‌کنم و بدون این کمک‌ها، رساندن بار تیم به مقصد امکان پذیر نبود.

وی عنوان کرد: در ۲ بازی اول مرحله نهایی با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ بازنده شدیم و در بازی‌های خانگی هم به همت و حمایت هواداران نتایج خوبی گرفتیم البته در بازی پایانی هم مشکلات زیادی داشتیم و اتفاقات عجیبی رخ داد و از بازی ساوه بوی اتفاقات غیر ورزشی می‌آمد.

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم تصریح کرد: تیم ما با توان صد در صد بومی به اینجا رسید و من نیز این ایده را ندارم که بخواهم تیم آتلیه طهران را از قم خارج کنم یا به دست نا اهل آن بسپارم و این تیم، حق بچه‌های قم است اما من دیگر نمی‌توانم هزینه کنم و امیدوارم حمایت شوم تا تیم بتواند به کار خود ادامه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

ساویجی ها پارسال هم با تبانی و خوردن حق تیم زاگرس به لیگ برتر صعود کردند .. ههههه چیزی که عوض داره گله نداره

زنده باد ??

علیرضا پنجشنبه , ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

خداروشکر که وضعیت مالیتون بده و دنبال اسپانسرم نباش که اجازه ورود به لیگ رو ندارین. شما بالاتر از فوتسال تیم فوتبال تو لیگ برتر داشتیم ده نفر نمیرفت ورزشگاه و صبا باتری رو نابود کردین حالا دم از تماشاگر میزنید. اگه بازیتون سالم بود چرا دو دقیقه پایانی تماشاگرا نفت رو بیرون کردین و بعد گل زدیمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودت فکر کن بقیه چی فکر میکنند؟!!

قم مهد فوتسال شنبه , ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۱۱

چی میگی واسه خودت ؟ فوتسالو با فوتبال مقایسه میکنی ؟ ساوه یک بیستم قم هم جمعیت نداره اگه یه سالن ۱۰ هزار نفری تو قم باشه هواداران فوتسال قم سالنو پر میکنن به کوری چشمتون اسپانسر هم پیدا میکنیم شما هم برید به فکر فصل بعد باشید تو دسته یک خوش بگذره خخخخخ

احسانا غفاري جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۴۷

رسول جان مبارکت باشه