کد خبر : 95020
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 12:26
-

مذاکره سه تیم با مقاومت قرچک برای خرید امتیاز

مذاکره سه تیم با مقاومت قرچک برای خرید امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر قاسمی سرپرست تیم مقاومت قرچک گفت:با وعده و وعید نمی‌توانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم و کاری را انجام دهیم. البته ناگفته نماند ما تاکنون با هیچ یک از مسئولین شهرستان صحبت نکردیم و تنها با مذاکره‌ای که با سپاه داشتیم صراحتاً به ما اعلام شد که با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر قاسمی سرپرست تیم مقاومت قرچک گفت:با وعده و وعید نمی‌توانیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم و کاری را انجام دهیم. البته ناگفته نماند ما تاکنون با هیچ یک از مسئولین شهرستان صحبت نکردیم و تنها با مذاکره‌ای که با سپاه داشتیم صراحتاً به ما اعلام شد که با کمبود بودجه مواجهیم و نمی‌توانیم کمک کنیم.

وی در آخر همچنین در مورد خبر واگذاری تیم مقاومت گفت:تاکنون با ۳ تیم لیگ برتری مذاکره داشتیم ولی تصمیم نهایی را گذاشتیم برای روز سه‌شنبه. همین امروز و فردا یک جلسه‌ای با فرماندار برگزار می کنیم تا وضعیت و تعیین تکلیف نهایی این تیم در شهرستان مشخص شود و از آنجا که اطلاع داریم آقای مرسل‌پور فرماندار شهر علاقه شدیدی به ورزش دارد و دوست دارد که کمک‌های زیادی به این تیم شود. منتظر می‌مانیم که در این جلسه چه می‌شود و آن وقت تکلیف فروش امتیاز این تیم با یک تیم لیگ یکی را مشخص می‌کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.