کد خبر : 95793
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 10:14
-

ادامه بریز و بپاش نکردن های ناظم الشریعه/بدنساز برزیلی از تیم ملی رفت!

ادامه بریز و بپاش نکردن های ناظم الشریعه/بدنساز برزیلی از تیم ملی رفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که با درخواست سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، «الینی سیلوا» مدرس و مربی مطرح بدنساز برزیلی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. حضور سیلوا در ایران نه تنها مختص تیم ملی بود بلکه قرار شد از دانش این مربی برای تمامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که با درخواست سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، «الینی سیلوا» مدرس و مربی مطرح بدنساز برزیلی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. حضور سیلوا در ایران نه تنها مختص تیم ملی بود بلکه قرار شد از دانش این مربی برای تمامی تیم های ملی فوتسال و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی استفاده شود.

فدراسیون فوتبال هم ابتدا قراردادی ۶ ماهه با این مربی برزیلی منعقد کرد ولی سیلوا بعد از ۴ ماه فعالیت در تیم ملی، قید کار در ایران را زد.

دلیل قطعی جدایی سیلوا از تیم ایران مشخص نیست اما رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص توضیحاتی داد.

عباس ترابیان در این باره گفت: الینی یک سری تقاضاهای جدید داشت که انجام آن در ید فدراسیون نبود. ضمن اینکه این مربی از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشت و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که از تیم ایران جدا شود.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی سیلوا از تیم ملی ایران مشمول جریمه برای مربی خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: خیر. جدایی سیلوا دوستانه بود و فدراسیون نیز تقاضای او را پذیرفته است.

از دوران به عنوان مربی جدید بدنسازی تیم ملی فوتسال یاد می شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

ربطی به ناظم نداره

نام ... دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

چرا ربط نداره ناظم باسیاست هست خودش رد کرد تا دوران جون رو برگردونه بعدا مصاحبه بکنه بگه من خبر ندارم مگه میشه که سرمربی تیم خبر نداشته باشه و مگه داریم
بابا ….خودتی مردم رو حساب نکن

نام ... دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

خوب چکار باید می کرد ، اون اومده بود کارکنه اما فدراسیون بی برنامه و بی نظم ما هیچ استفاده ای ازش نکرد.معلوم نیست که مربی کاربلدی بوده ، اگر هم بلد بود باید توی کار مشخص می شد. اصلا چیزی به اسم کمیته فوتسال نداریم .فقط بلدن از تیم های بدبخت پول بگیرن و خرج خارج رفتن خودشون بکنن.الان بیشتر از یک ساله نه رئیس مشخصه ، نه دبیر و نه هیچ کس.خیلی شیر توشیره خداییش.

ایرانی دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

شماهاچی میگین اصلاچه ربطی به ناظم داره.شماهافقط دنبال حاشیه هساین خجالت بکشین

علی دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

آقا این ناظم الشریعه به آقای دوران مدیونه میفهمین مدیون. باید یک مربی سنتی و دور از علم روز بشه مربی بدنساز تیم ملی تا ایشون از مدیون بودن خلاص بشن.تیم ملی فوتسال شده جای بده و بستان شیرازیها. آیت اللهی و ناظم و عالیقدر و دوران و …

ناشناس سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۷:۳۹

واقعا مضحک هست به جلیل دوران که هم فوق العاده با دانش هست و هم اشراف کامل در اب درمانی دارد
بهش بگن مربی سنتی