کد خبر : 95844
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 22:41
-

در پایان مهلت تعیین شده از سوی سازمان لیگ، فقط ۴ تیم ورودی مسابقات را پرداخت کردند!

در پایان مهلت تعیین شده از سوی سازمان لیگ، فقط ۴ تیم ورودی مسابقات را پرداخت کردند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه سازمان لیگ فوتسال آخرین مهلت پرداخت ورودی مسابقات لیگ برتر را تا پایان امروز -سه‌شنبه- اعلام کرده بود، تنها ۴ تیم وروذی مسابقات را پرداخت کردند! هرساله و پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر،‌شایعاتی مبنی بر پرداخت نکردن و یا عدم پرداخت ورودی برخی تیم‌ها به گوش می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالیکه سازمان لیگ فوتسال آخرین مهلت پرداخت ورودی مسابقات لیگ برتر را تا پایان امروز -سه‌شنبه- اعلام کرده بود، تنها ۴ تیم وروذی مسابقات را پرداخت کردند!

هرساله و پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر،‌شایعاتی مبنی بر پرداخت نکردن و یا عدم پرداخت ورودی برخی تیم‌ها به گوش می‌رسد و امسال نیز ظاهرا همین اتفاق در حال تکرار است.

سازمان لیگ فوتسال آخرین مهلت پرداخت ورودی این مسابقات را تا پایان امروز -سه‌شنبه ۳۰ خرداد- اعلام کرده بود. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فقط ۴ تیم ورودی را پرداخت کرده‌اند که در نوع خود چالب است. تیم‌های شهروند ساری، مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان تیم‌هایی هستند که با پرداخت ورودی بازی‌ها برای فصل جدید رسما اعلام آمادگی کرده‌اند.

باید دید سازمان لیگ فوتسال در این خصوص چه واکنشی نشان خواهد داد و تکلیف پرداخت ورودی سایر تیم‌ها چگونه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.