کد خبر : 96112
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1396 - 23:25
-

منصوری: انگیزه تیم‌ها برای لیگ کم شده است

منصوری: انگیزه تیم‌ها برای لیگ کم شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری درباره لغو دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های آذرخش بندرعباس و فرش‌آرا مشهد در پی اعتراض تیم بندرعباسی اظهار داشت: سه بازیکن آذرخش به خاطر نقص در پرونده نباید بازی می‌کردند که اگر این نقص درست باشد، محرومیت بازیکنان هم مشکلی نداشت. در هر حال باید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کریم منصوری درباره لغو دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های آذرخش بندرعباس و فرش‌آرا مشهد در پی اعتراض تیم بندرعباسی اظهار داشت: سه بازیکن آذرخش به خاطر نقص در پرونده نباید بازی می‌کردند که اگر این نقص درست باشد، محرومیت بازیکنان هم مشکلی نداشت. در هر حال باید گزارش ناظر بازی و نماینده فدراسیون فوتبال را بخوانیم تا درخصوص نتیجه بازی تصمیم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به اعتراض مسئولان باشگاه آذرخش به سلیمانی و اینکه می‌گفتند مصطفی طیبی بازیکن فرش‌آرا هنوز اصل برگه خروج از استان خود را به سازمان لیگ تحویل نداده، گفت: اولاً مسئولان آذرخش از کجا می‌دانستند این برگه به سازمان لیگ نرسیده است؟ ثانیاً اگر اعتراضی داشتند، باید بازی را برگزار می‌کردند و پس از مسابقه اعتراض می‌کردند. نمی‌دانم چرا اکنون این همه هجمه علیه آقای سلیمانی است. مدیران دبیری به او اعتراض می‌کنند و مسئولان آذرخش هم می‌گویند او تبعیض قائل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه همه تیم‌ها از لحاظ مالی مشکل دارند، تصریح کرد: این اتفاقات نشان می‌دهد انگیزه تیم‌ها برای شرکت در لیگ برتر کم شده است و همه دنبال بهانه هستند تا از زیر کار فرار کنند. وگرنه اگر پول خرج کردن تیم‌ها یک طرفه نبود، تیم‌ها با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت می‌کردند.

منصوری ادامه داد: برنامه‌ریزی لیگ برتر و بررسی شکایات با ماست اما کارهای تشکیلاتی با کمیته فوتسال است، درصورتی که اگر تشکیلات هم زیر نظر سازمان لیگ باشد، مسائل را حل می‌کنیم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

شما هم کار خودت بکن که فوتسال ایران امسال شماهانابود کردید
ترابیان کجایی که یادت بخیر

نام ... سه شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

سال قبل و قبلش هرکار کردید آذرخش سقوط کنه خدا نخواست امسال هم با صادر نکردن کارت خواستید آسیب بزنید شما بازیکنان بازی میدادید اگر خلافش در میامد سه صفر میکردید
شماحق جلوگیری از حظور بازیکن نداشتید