کد خبر : 96214
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 تیر 1396 - 18:23
-

مرتضایی: تمام برنامه‌ریزی‌هایمان برای افتتاحیه به هم خورد/ قانون بد از بی‌قانونی بهتر است

مرتضایی: تمام برنامه‌ریزی‌هایمان برای افتتاحیه به هم خورد/ قانون بد از بی‌قانونی بهتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی مرتضایی در خصوص حواشی ایجادشده در دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان فرش‌آرا و آذرخش در مشهد اظهار کرد: جدا از اینکه این دیدار افتتاحیه لیگ بود، هماهنگی‌های لازمه برای پخش تلویزیونی صورت گرفته‌بود و شاهد حضور مهمانان ویژه‌ای بودیم که متاسفانه تمامی برنامه‌‍ریزی‌ها به واسطه عدم حضور تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی مرتضایی در خصوص حواشی ایجادشده در دیدار افتتاحیه لیگ برتر میان فرش‌آرا و آذرخش در مشهد اظهار کرد: جدا از اینکه این دیدار افتتاحیه لیگ بود، هماهنگی‌های لازمه برای پخش تلویزیونی صورت گرفته‌بود و شاهد حضور مهمانان ویژه‌ای بودیم که متاسفانه تمامی برنامه‌‍ریزی‌ها به واسطه عدم حضور تیم حریف به هم خورد.
وی با اشاره به حضور اعضای شورای شهر، مدیران ورزشی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد:ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال و همچنین اعضای هیات‌مدیره کارخانه‌جات فرش‌آرا نیز در سالن حضور داشتند و عدم برگزاری این دیدار، سبب شد تا در برابر حامیان مالی باشگاه فرش‌آرا شرمنده باشیم. فراموش نکنید که ورزش بدون اسپانسر معنا ندارد.
مرتضایی در ادامه خاطرنشان کرد: چه کسی پاسخگوی ضررهای مادی و معنوی واردشده بر باشگاه فرش‌آرا خواهدبود؟ کاش مسئولان باشگاه آذرخش بندرعباس در جلسه هماهنگی پیش از این دیدار که صبح روز مسابقه برگزار شد نیت خود را به ما اعلام می‌کردند تا در جریان باشیم. متاسفانه این دومین باری است که تیم آذرخش در طول حضور سه ساله خود در لیگ برتر برای مصاف با فرش‌آرا به میدان نمی‌آیند.
مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا با انتقاد از رفتار صورت‌گرفته از سوی تیم آذرخش بندرعباس تصریح کرد: جدا از بی‌آبرویی فوتسال، اعتبار ما هم زیر سوال رفت. به شدت خواهان برگزاری این دیدار بودیم و حتی به دوستان اعلام کردیم که حاضریم سه بازیکن خود را کنار بگذاریم تا در شرایطی برابر به مصاف حریف برویم و این بازی برگزار شود.
مرتضایی ضمن تمجید از حضور کفاشیان در مشهد برای حضور در دیدار افتتاحیه لیگ برتر خاطرنشان کرد: کمیته فوتسال برنامه‌ریزی مدونی انجام داد و حتی کفاشیان نیز برای تماشای دیدار به مشهد آمد، اینها مواردی است که نشان می‌‍دهد می‌توان به آینده فوتسال امیدوارتر شد. از مسئولین کمیته فوتسال، کفشایان و سلیمانی تقدیر می‌کنیم که قانون را اجرا کردند و با هیچ روند خلاف قانونی مدارا نکردند.
وی افزود: کاش خانواده فوتسال از منی که سن و سالی دارم بپذیرند که قانون بد از بی‌قانونی بهتر است. حالا که قرار است نظم به فوتسال برگردد، خودمان باید حمایت کنیم و قانون‌مداری را سرلوحه کار و برنامه خود قرار دهیم تا در نهایت سود این اتفاق و زحمات منجر به آینده‌ای خوب برای فوتسال شود.
منبع: ایسنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی m جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۰۹

هههههه…تشکر ویژه از اقای سلیمانی…هههخخهخ….مرسی ک جواب خوبیای اقای سلمانی رو دادی….اخطلارب اقای سلیمانی تو بندرعباس نبنیمت…لابی باز بیشی سلیمانی