کد خبر : 96995
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 17:32
دسته‌بندی نشده
-

مظفر:با همه توان برای آماده سازی بازیکنان تلاش می کنیم

مظفر:با همه توان برای آماده سازی بازیکنان تلاش می کنیم
سرمربی تیم فوتسال بانوان گفت:کادر فنی در فرصت باقی مانده تا بازی های داخل سالن آسیا یک لحظه را از دست نداده و با تمام توان برای آماده سازی این تیم تلاش می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر که روز گذشته طی حکمی بار دیگر هدایت تیم ملی فوتسال زنان را به عهده گرفت، گفت:‌ کادر فنی در فرصت باقی مانده تا بازی های داخل سالن آسیا یک لحظه را از دست نداده و با تمام توان برای آماده سازی این تیم تلاش می کند.

مظفر ضمن قدردانی از کادر فنی سابق تیم ملی در کسب افتخارات برای فوتسال زنان، افزود:‌ وضعیت فوتسال زنان نشان می دهد که این رشته در مسیر درست حرکت می کند و الان در جای خوب و درستی ایستاده است.

تیم ملی فوتسال زنان ایران با سرمربیگری فروزان سلیمانی و علی صانعی به عنوان مشاور فنی توانست در سال ۲۰۱۵ با شکست تیم ژاپن قهرمان آسیا، عنوان قهرمانی فوتسال زنان قاره کهن را از آن خود کند.

این مربی ادامه داد:‌ کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال نیز امیدوار است بتواند با تلاش و پشتکار، این مسیر را با موفقیت و افتخارات بیشتر ادامه دهد و البته در این مسیر نیازمند دعای خیر مردم و حمایت های جدی مسئولان هستیم.

وی اضافه کرد: ‌کادر فنی با تمام انرژی و هرآنچه را که از علوم روز دنیا در این خصوص می داند در اختیار تیم ملی قرار خواهد داد تا این تیم بتواند در ترکمنستان نتیجه خوبی کسب کند.

فوتسال زنان در سال ۲۰۱۳ با هدایت مظفر توانست برای نخستین بار عنوان نایب قهرمانی را برای یک تیم توپی زنان در بازی های داخل سالن آسیا برای ایران کسب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.