کد خبر : 97283
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 22:51
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: هیات فوتبال قم را دست کم گرفتیم/ گرمای هوا روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت

شمسایی: هیات فوتبال قم را دست کم گرفتیم/ گرمای هوا روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با وجود پیروزی تیمش مقابل تیم هیات فوتبال استان قم اعلام کرد: هر چند موفق به کسب سه امتیاز مهم این مسابقه شدیم ولی از عملکرد بازیکنان خود در این مسابقه تحت هیچ شرایطی راضی نیستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی عصر سه شنبه در حاشیه بازی ۲ تیم فوتسال هیات فوتبال قم و تاسیسات دریایی تهران در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: بازیکنان ما بعد از سه گل اول، تیم قم را دست کم گرفته بودند به همین دلیل با سختی پیروزی را حفظ کردیم.
وی ادامه داد: هر تیمی که حریف را بویژه تیم قم که مهد فوتسال ایران است را دست کم بگیرد ضرر می کند و متاسفانه بازیکنان ما در این مسابقه دچار این اشتباه شدند.
شمسایی با اشاره به روند مسابقه گفت: متاسفانه به دلیل قطع شدن برق سالن شهید حیدریان قم از حدود ۲ ساعت قبل از مسابقه به دلیل گرمای شدید هوا، آزار دیدیم و این گرما روی روند بازی نیز تاثیر گذاشت.
وی ادامه داد: تیم ما با این پیروزی ۶ امتیازی شد و جایگاه قابل قبولی در جدول دارد و امید است در بازی های آینده نیز بتوانیم به این روند پیروزی ها ادامه دهیم.
تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه ۴ بر ۳ موفق به شکست تیم هیات فوتبال قم شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

قمیا وقتی تونستن مثل اصفهان یه جام مولای عرشیان برگزار کنن بعد بیان در مورد مهد فوتسال میحرفیم فعلا ک در برابر مهد فوتسال ایران(اصفهان) مهدکودکن.