کد خبر : 101607
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 22:20
-

معتقدم بازی دو بر دو تمام شده است!/ برخی از فحاشی به من، نان می‌خورند/ هر تیمی که شلوغ کرد، برد

معتقدم بازی دو بر دو تمام شده است!/ برخی از فحاشی به من، نان می‌خورند/ هر تیمی که شلوغ کرد، برد

اکبر تقوی سرپرست فرش‌آرا مشهد در پایان بازی با گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بسیار بازی فنی، زیبا و پایاپایی را شاهد بودیم که این نشان دهنده پویایی لیگ ما است. بازی در اصفهان با توجه به حضور هواداران پرشور بسیار سخت است، اما بچه‌های ما توانستند به زیبایی بازی

اکبر تقوی سرپرست فرش‌آرا مشهد در پایان بازی با گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بسیار بازی فنی، زیبا و پایاپایی را شاهد بودیم که این نشان دهنده پویایی لیگ ما است. بازی در اصفهان با توجه به حضور هواداران پرشور بسیار سخت است، اما بچه‌های ما توانستند به زیبایی بازی کنند.

وی در خصوص حواشی این بازی تصریح کرد: در پایان تمام این حاشیه‌ها فقط اسم من است که می‌ماند، من چه باشم و چه نباشم اسم هست، بعضی‌ها نانشان را از فحاشی به من می‌خورند اما خواهشا فراموش نکنید خیلی‌ها از زحمات من استفاده کرده‌اند خیلی ها از زحمات من که همان بازیکنانی است که ساخته‌ام سود برده‌اند، از جمله اصفهان و قرچک.

سرپرست فرش‌آرا تاکید کرد: اگر کسی با من اختلاف دارد هیچ ربطی به مجموعه فرش‌آرا ندارد، باز هم می‌گویم تعدادی زندگی شان از راه فحش دادن به من طی می‌شود و امرار معاش می‌کنند.

تقوی در مورد تعطیلات پیش روی لیگ خاطرنشان کرد: ما جلسه هیات‌مدیره را پیش روی خودمان داریم، قطعا باید در مورد تعطیلات و نقل و انتقالات صحبت شود، اما تعطیلات متاسفانه دو تکه شده و این بسیار بد است. اکنون کادر فنی می‌ماند که به بازیکن استراحت دهد و یا تمرین کند.

وی در مورد نقل و انتقالات نیز یادآور شد: باید بگویم، تیم ما اکنون تیم یک دست و خوبی است و فکر نمی‌کنم در ترکیب تیم زیاد تغیرات اعمال شود، با این حال منتظر لیست کادر فنی خواهیم ماند.

سرپرست فرش‌آرا در خاتمه گفت: تنها چیزی که می‌گویم این است که هر تیمی که شلوغ کرد برد با اوست و هر تیمی که شلوغ نکرد متاسفانه مظلوم واقع می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱

احواله آقای لوزانو
از کی تا حالا سرپرست بازیکن سازی میکنه که تو کرده باشی

aaaaaa چهارشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

چه حرف خنده داری!!!
آقا میگن بازیکن پرورش دادن .برو بابا تو مهم ترین کارت تو زندگی اون لیدر های بی تربیت قرچک که از تو آموزش گرفتند و اون حرفای رکیک و یادشان دادی

...... چهارشنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

همه ایران دیدند چه تو سالن و چه بیرون سالن تو و اون سرمربی چه حرفای زشت و رکیک زدین
خجالت بکش دیگه .بسه بس
برو ….

نام ... پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

مسبب همه این بی احترامیا از اول آقای تقوی در زمان حضورش در قرچک

بي نام پنجشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

مگه تو بازیکنم میسازی من فکر کردم فقط تیمارو بلدی منحل کنی?

نام ... جمعه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

چاکره آقای هرمانس