کد خبر : 101750
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 17:08
-

هم ناظم‌الشریعه و هم صانعی در تمام جلسات حضور فعال داشتند

هم ناظم‌الشریعه و هم صانعی در تمام جلسات حضور فعال داشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای(اینجا بخوانید) در خصوص انتخاب بهترین های فوتسال گفت: بنده در جریان ساز و کار انتخاب بهترین ها نبودم و تا آخرین لحظه نمی دانستم چه کسانی انتخاب خواهند شد. انتخاب بهترین های فوتسال دست هیات رئیسه سازمان لیگ بود و حتی از من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای(اینجا بخوانید) در خصوص انتخاب بهترین های فوتسال گفت: بنده در جریان ساز و کار انتخاب بهترین ها نبودم و تا آخرین لحظه نمی دانستم چه کسانی انتخاب خواهند شد. انتخاب بهترین های فوتسال دست هیات رئیسه سازمان لیگ بود و حتی از من هم نظرخواهی نکردند.
این در حالی است که رئیس کمیته فنی و توسعه کمیته فوتسال در خصوص نقش مربیان تیم ملی در انتخاب بهترین ها اظهار داشت: من گفتم مربیان تیم ملی به خاطر اینکه دائم با بازیکنان در تماس هستند و همه بازی‌ها را می‌بینند می‌توانند در انتخاب برترین‌ها موثر باشند. خوشبختانه هم ناظم‌الشریعه و هم صانعی در تمام جلسات حضور فعال داشتند و بالاخره در کل مربیان تیم ملی بهتر از مدیرانی که همه بازی‌ها را نمی‌بینند می‌توانند در این مورد نظرات بهتری بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.