کد خبر : 102309
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 10:04
-

کیانفر :کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر را هدف گذاری کردیم/نمی دانم چرا برخی ها تلاش دارند القاء کنند که شرایط ایده آلی داریم؟

کیانفر :کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر را هدف گذاری کردیم/نمی دانم چرا برخی ها تلاش دارند القاء کنند که شرایط ایده آلی داریم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر فوتسال هدف گذاری این فصل باشگاه است گفت: برخی ها به گونه ای وانمود می کنند که ما در این فصل شرایط ایده آلی داریم و مشکل تیم از کادرفنی است. مسعود کیانفر در نشست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر فوتسال هدف گذاری این فصل باشگاه است گفت: برخی ها به گونه ای وانمود می کنند که ما در این فصل شرایط ایده آلی داریم و مشکل تیم از کادرفنی است.

مسعود کیانفر در نشست خبری باشگاه مقاومت که پیش از ظهر سه شنبه برگزار شد، افزود: تمرینات پیش فصل را دیر شروع کردیم و بدون بازی تدارکاتی مناسب پای در مسابقات گذاشتیم.

وی افزود: در عین حال قرعه سخت بازی ها موجب شد هفته های ابتدایی با مدعیان سنتی فوتسال ایران روبرو شویم وهمین مساله ما را در شروع لیگ امسال با مشکل روبرو کرد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با تاکید براین نکته که شرایط کلی تیم نسبت به فصل قبل تغییر آنچنانی نداشته است گفت: ما ۵ بازیکن خوب خود را در پایان فصل گذشته از دست دادیم وتنها ۳ بازیکن آزاد جذب کردیم در عین حال از حیث امکانات شرایط به مانند فصل قبل است بنابراین نمی دانم چرا برخی ها تلاش دارند اینگونه القاء کنند که ما در فصل جاری شرایط ایده آلی داریم.

وی تصریح کرد: از آنچه باشگاه فراهم کرده سپاسگزارم ومی دانم تمام توان مدیریت باشگاه بر تامین خواسته های تیم متمرکز است با این حال باید بپذیریم ظرفیت های این باشگاه مشخص است و این مساله باید مورد توجه فوتسال دوستان البرزی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جابری چهارشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

با سلام
این همه بازیکن و امکانات که نصف تیم ها اگر نصف این بازیکنها رو داشتن الان حداقل ۱۸ امتیاز داشتن .داش مسعود .داش الیاس .مرتضی . و…
تو اینکاره نیستی که با قرارداد پنج میلیونی از لیگ هول کردی اومدی مقاومت.سطح دانشت از بعضی بازیکن های مقاومت هم پایینه.تیمی که ارنج تیم را سرپرست بچینه .واویلا